tulangbesi yang nyanyuk


pengumuman tulangbesi nak kutip derma
nampaknya tulangbesi terus melagukan lagu lagu lama, terpaksalah untuk projek akhir tahun, dalam kesibukkan rakyat malaysia menghadapi susah perit kenaikan harga barang, tulangbesi masih bercerita kebodohan diri sendiri dengan kebangangan nuar berahim. projek kerajaan 16 september, kerajaan pintu belakang yang disokong penuh oleh tulangbesi dan berapa ekor blogger bangang termasuk yang tua diperak, bermati matian mempertahankan projek bangang sampaikan suruh turun 16 ogos tu, kalau dah nyanyuk tak payah lah nak menulis sangat nanti nampak pakai pampers. nak bagi nampak sangat sokongan kepada pembakang sampai kan suruh turun 16 ogos.

tulangbesi dengan bodoh masih mempercayai wikileak yang mana tuan dia siang malam melarikan diri dari disapina. kasihan tulangbesi terpaksa mencari kisah kerajaan bangang dalam wikileaks. Ugutan mana yang mana menakutkan ahli parlimen yang akan ditangkap, mereka semua dah kenyang masuk dalam kemewahan, contoh terbaik adalah adun bota perak yang dikatakan diugut rupanya adalah mastermind dalam menggerakkan kejatuhan kerajaan pakatan rakyat diperak, kalau sokongan kuat mesti 2013 ni perak dah kembali ke tangan pakatan rakyat tapi haram tak ada. blog perak pun macam malu malu je nak mengaku termasuk yang ada dikemaman nun.blog sneper pun buat buat buta sebelah je malu nak ngaku kebodohan sendiri.

ISA tak payah ugut pun tahan je mana mana yang nak tahan, kalau mp mp katak yang sign perjanjian belakang mati itu hari sanggup mati semua boleh punya, jenis makan dalam jamban, jangan bodoh sangatlah tulangbesi walaupun memang semua orang tahu tulangbesi sangat bangang. baik pergi bergaduh dengan perempuan lagi baik daripada menulis benda bodoh. mp mp yang nak melompat dah diberi pink form yang lumayan lebih untuk 4 5 keturunan makan kedarah tak habis hahhaaa. tulangbesi je membodohkan diri mempertahankan kerajaan bodoh 16 september. geng geng benci ulama ni kerja utama adalah menabur fitnah siang malam dapat upah seketul tulang je. macai macai itulah nasib mereka.

Ulasan