Panasonic Tablet lasak

panasonic  tablet
 
 
MERUPAKAN kesinambungan siri ToughpadTM FZ-A1 (Android) 10 inci dan ToughpadTM FZ-G1 (Windows 8 Pro) 10 inci, kini Panasonic kembali mempertaruhkan Toughpad siri baharu, ToughpadTM JT-B1 dengan paparan skrin seluas tujuh inci.
 
Tablet Toughpad merupakan gajet yang direka khas misi kritikal dan pekerjaan yang memerlukan pergerakan pantas terutamanya di dalam bidang logistik, utiliti, telekomunikasi, pembinaan, kesihatan dan tidak ketinggalan ketenteraan.
 
ToughpadTM JT-B1yang dikuasai oleh Android merupakan antara peranti yang dicipta khas untuk keperluan pelbagai operasi.
 
Menurut Pengarah Kumpulan Toughbook Asia Pasifik, Satoshi Mizobata, sebagai peneraju dalam menghasilkan komputer hampir 20 tahun, Panasonic Toughbook telah membina reputasi yang amat baik bermula daripada penyelesai masalah kepada tenaga pakar dan perkhidmatan bertaraf dunia.
 
"Hasil daripada reputasi tersebut kami berjaya mempertingkatkan keyakinan pelanggan terhadap kualiti, kebolehan dan juga prestasi produk yang dihasilkan.
 
"ToughpadTM JT-B1 merupakan tambahan terbaik bagi keluarga besar Panasonic yang mana lebih kompak, ringan, rekaan yang lebih ergonomik, tinggi daya ketahanan, dan memiliki ciri-ciri keselamatan yang terkini," katanya.
 
ToughpadTM JT-B1 merupakan antara tablet yang memiliki ketahanan setanding dengan komputer riba Toughbook Panasonic yang mana berbeza dengan tablet lain.
 
Antaranya ToughpadTM JT-B1telah melepasi ujian jatuh dari ketinggian 150 sentimeter (sm) dan menerima 'rating' MIL-STD-810G dan juga senarai IP65 untuk daya rintang terhadap habuk dan air.
 
Malah, keperluan usahawan masa kini terhadap isu keselamatan komputer yang tidak terdapat di pasaran tablet menjadikan ToughpadTM JT-B1 dilengkapi bersama ciri-ciri keselamatan dalam bentuk perisian dan juga perkakasan.
 
Selain itu ToughpadTM JT-B1 juga turut dilengkapi ciri-ciri keselamatan tambahan seperti IPsec VPN, perlindungan 'root' dan juga pengurusan peranti.
 
Kelebihan tersebut adalah untuk memastikan ToughpadTM JT-B1 sesuai untuk digunakan dalam urusan jabatan kerajaan, industri terkawal seperti kewangan dan institusi kesihatan.
ToughpadTM JT-B1turut dilengkapi bersama kelebihan Bluetoot,h pilihan integrasi jalur lebar 3G dan kelebihan NFC (Near Field Communication).
 
Manakala keupayaan bateri yang mampu bertahan selama lapan jam apabila tablet tersebut digunakan secara berterusan memudahkan penggunanya untuk melaksanakan urusan seharian.
 
ToughpadTM JT-B1kini boleh ditemui di pengedar sah Panasonic, untuk maklumat lanjut berkenaan tablet tersebut layari laman web www.panasonictoughbook.asia.

Ulasan