perwakilan hantu UMNO MArang menangkan pemimpin hantu marang

perwakilan umno marang
nampaknya setelah berjaya mewujudkan pengundi hantu di marang, umno marang berjaya jugak mewujudkan pewakilan hantu untuk mengundi di dalam pemilihan bahagian marang menyaksikan alias bekas adun alur limbat tumbang dilibas Nik dir yang kalah dalam pertarungan merebut adun dengan presiden pas. kem mat said berjaya mencantas pokok akar ranting semua yang menjadi penghalangnya, kem deris natang disapu bersih dalam usaha mat said membersihkan usus usus yang kotor dalam umno terengganu.

perwakilan hantu didakwa ada oleh alias alur limbat bersama yahya khatib yang mana yahya yang samseng dulu menyanggah amaran mat said yang jangan bertanding ketua bahagian marang akhirnya berjaya dibunuh oleh geng mat said diselekoh terakhir, pertaruhan paling senang meletakkan exco baru untuk melawan yahya khatib yang tiada jawatan setelah kalah dalam pru ke 13 untuk parlimen marang. kekuatan umno marang semakin terhakis selepas pertandingan hebat. pelbagai kem wujud untuk memastikan projek projek dilibas kroni deris bertukar tangan.

umno dan hantu adalah sedara kembar yang mana tidak dipisahkan, yang mana kuat akan mewujudkan undi hantu yang boleh memenangkan jawatan yang mereka mahukan, jika berlawan dengan pembangkang pengundi hantu digunakan dan dalam pemilihan perwakilan umno bahagian dan pusat ada jugak hantu digunakan. geng hantu mesti guna hantu untuk memang, alias dulu pakai hantu menang sekarang pakai hantu kalah jugak sebab sebelah sana pakai ramai lagi hantu, buat baik dibalas baik, buat jahat dibalas jahat itulah hukum karma.

mungkin umno marang malu nak gunakan istilah hantu disebut perwakilan misteri. budak agency cari jodoh selalu kata mana ada hantu kalah sebab tak pandai, blog pun jadi blog lucah dah, adverb sebab nak duit letak ajelah laman promosi lucah, setakat tulis legging tu lucah baik padam ajelah buat malu je kat kaum sosialis hahhahaa.

Ulasan