mungkin komunis akan menang di prk N20 sungai limau

nampaknya situasi tidak memberangsangkan bagi pas menghadapi prk N20 sungai limau, husam mengkritik kerajaan kelantan dan ditambah oleh blog blog bangang, nasib baik presiden pas tak ambik tindakan kepada husam mesti lepas ni ada blogger kata sebab nak jatuhkan husam,  pengaruh husam kuat akan dicuci sampai ke usus, jahat benar jenayah kopiah putih kata cikmatgelap yg sentiasa gelap gelita hatinya, kopiah putih buat tudung balak yang dirembat, 3500 hektar tanah balak dirembat selepas husam tidak lagi menjadi exco, budak yg tidak ada duit sesen boleh bayar royalti balak 7 juta kepada kerajaan kelantan. itu sumber sahih kalau mat saman kati menulis.

pas patut malu dengan umno, umno mengakui tindakan husam hebat, boleh jatuhkan kerajaan kelantan dengan kritikan, tu tulisan orang kelatan yang menyokong fahaman komunis, dengan keadaan yang serba tak menyebelahi pas apakah pas akan menang di dun n20 sungai limau, apakah sungai limau manis atau menjadi limau masam kepada pas. pas akan berhadapan dengan segala tohmahan dan fitnah yang menggila sekarang menjelang muktamar pas. geng geng budak hitam yang dihalau dari menghadiri agm akan menulis pelbagai cerita bangang nanti.

suasana indah malam pertama di sungai limau, yang datang pelbagai pelusuk negeri, muka masih penuh tenaga dan boleh lah lihat menjelang 4 november nanti semua akan menjadi kelat. suasana peperangan sudah bermula, cuma pas nampak bermula lewat sikit mungkin ada strategi baru yg mahu digunakan. pas memang kuat dikawasan ini, tapi semua boleh dijual kecuali iman dan takwa, kalau kota sarang semut penuh dengan semut, disini penuh dengan limau. harap yg datang bukan bawak musibah atau bala. datang membawa bekalan untuk berperang, nampak yg datang bawak kamera kehulu kehilir tu paling ramai, mungkin zaman laa ni tak perlu dah tukang kempen, baca je blog mungkin ada yang lebih hebat tahu setiap inci rumah yang ada di dun sungai limau.

Ulasan