presiden pas tak boleh ketua umum pkr boleh

semua benda presiden pas tak boleh buat kecuali dengan kebenaran pencacai pkr@umno dalam pas memberi kebenaran, orang tua pencen yg tunggu mati pun sibuk benar sekarang berkempen untuk membuang presiden pas, kata ahli pas tapi taat setia kepada ketua umum lain, lawak gila, mengaku hebat tapi macam belebat, budak tua yang baru berhenti jadi balaci umno kerana tempoh sudah expired dan tidak laku lagi untuk dijadikan barua barua dalam pas menyalak kuat sekarang, mungkin bayaran kurang masuk selepas pencen menjadi balaci umno.

yang gila dishah alam sibuk buat tulisan berpandukan pengalaman adik dia yang umno lebih dari umno. orang umno berjumpa dengan umno apa yang dibincangkan selain menjahanamkan pas, kerjasama menjahanamkan pas dari dalam sudah lama bermula cuma sekarang lebih hebat, peguam umno yang menjadi ahli pas seumur hidup yang sibuk memaki hamun ulama siang malam pun akan bertanding, golongan kopiah putih adalah gelaran umno kepada orang pas, konon penyokong pas ni hanya tahu bersetuju bukan tidak bersetuju. hebat adik pemimpin umno ni, adik dia penyokong tegar umno pun dikategorikan ahli pas, kahkahkah kah kelakar lah pemimpin dari shah alam ni.

ulamamak tukar tiub tengah mengumpulkan hadith sahih untuk membunuh presiden pas, dulu nuar berahim jumpa belakang mati boleh je dengan umno hahhaha, lawak lawak tukartiub ke tukarotak, mana mungkin sosialis akan bersetuju dengan islam,. kecuali yg dekat dengan islam sahaja. ustaz sb one G orang lain dah 4G dia masih lagi dengan satu g masih mengganggap orang lain tak betul dia saja yang mahir dalam berbahasa arab, masa jadi drebar ustaz haron taib dulu bercakap macam penyokong hakiki belakang haron taib siang malam kutuk haron taib, sampaikan masa makan nasik arab pun duk kutuk haron taib. mesti siitua pencen di perak ketawa sakan dengan situasi sakan ni.

Ulasan