banyak benda bodoh dan bangang

lama tak menulis sibuk sangat hal dunia hahhaha. minyak naik 20 sen kali terakhir aku menulis haramjadah pengundi umno, dengan fathul bari yang bengong membuat ulasan celaka, zaman nabi pun ada kenaikan harga barang, kalau tara tu ilmu mangkuk tu baik duk diam diam lagi baik dari terus mengcelakakan diri membuat ulasan bodoh. memang dah tahu bodoh tapi bila bercakap sah sah dia bodoh dan bangang.

ulasan paling best adalah mengenai kajian semula tahaluf siasi yang mana bermacam macam ulasan dibuat sampaikan orang gila pun buat ulasan, apa pasal yg jadi sangat biol dan bahalul sepeerti orang tua pencen diperak yang meroyan sangat dengan kajian semula tahaluf siasi. apakah tak perlu kajian sampaikan nak bercakap pasal tahaluf siasi pun tak boleh. gila ke apa mamat mamat ni, kalau syarikat besar pun ada kajian balik tentang mou moa atau apa jenis target market yang hendak dilaksanakan. review semula apa yang telah dibuat samada perlu diteruskan atau berhenti saja.

sampaikan agus prof pun turut jadi bangang dengan kajian semula tahaluf siasi, dulu mujahid buat buku menuju pas baru tak ada siapa lak nak kondem, ada yang menjawab yang kena kondem, pelik dunia nak kiamat. kasihan pada pencacai pencacai umno dalam pas sampaikan gelisah tak tidur malam, mungkin ulama lambat bertindak sebab apa sebab kena faham dulu jangan gopoh macam puak puak bangang, bukan sebangang ularmamak kepala lutut. yang tu sampul tebal ke nipis baru buat hukuman. tak ada siapa ulama pas yang berlepas diri dalam soal ini, semua benda yang sama cuma yang memesongkan fakta tu ramai sangat.

pemilihan pemimpin utama pas akan berlangsung, nampaknya mamat shah alam akan masuk bertanding selepas menyerah kalah kepada kroni sendiri di shah alam, hulur shah alam akan masuk bertanding 3 jawatan utama, yang nak lawan dengan presiden pun layak apa bertanding, jangan setakat menyalak diluar je, sokongan kena ada, kalau tak ada sokongan jangan kata lak perwakilan tak sokong, mesyuarat kawasan sendiri pun fail kena soal belum masuk soal lain. yang tua pencen di perak boleh bertanding presiden pas apa, dia kan hebat sangat, penyanjung kerajaan perpaduaan nuar berahim, walaupun dikencing oleh nuar berahim

Ulasan