kempen gaya baru di prk kuala besut

kempen gaya baru dengan menyembunyikan muka wkakaa
blogger bangang terus mempertikaikan gaya kempen lama, jumud tak bergerak, macamlah blogger pandai sangat berkempen, setakat bawak notebook, bawak kamera kesana sini dengan muka riak bukan main kononnya akulah blogger hebat dalam alam maya wakkakaa. blogger berkempen dengan menulis style bangang tapi menulis dengan bahalol wakkaka. samalah seperti menteri komunikasi dengan adukatakguna, masih mengeluarkan kenyataan kerajaan pas menghalau budak budak tadika, otak umno sama je dari atas sampai ke bawah semua kosong. akan diungkit dari awal sampai mampus.

blogger hadir hanya untuk menulis dalam maya tapi tak berani nak berkempen, ikutlah tulangbesi berkempen akhirnya kena halau dan akhirnya tutup acc blog sebab banyak sangat kes tipu wakkakaa. terpaksa bersembunyi disebalik mukabuku sebab dah tak larat ditanya orang kemana hilangnya wang derma peguam yang ditala oleh tulangbesi. ramai blogger hadir tapi tak berkempen pun sekadar memerhati dan buat lawak bodoh dalam blog, cuba try blogger berkempen dirumah orang umno style baru yang nak diutarakan. try tengok bagaimana blogger berkempen samada kena sekeh dikepala atau kena pelangkung. atau blogger hanya berani dalam blog.

kalau nak buat perancangan seratus tahun pun boleh tapi bolehkah rakyat kuala besut menelan agenda yang nak dibuat, umno dah bagi semua hari ni dalam masa yang sama rumah pun boleh disiapkan dalam masa 10 hari. apakah pembangkang atau blogger boleh menafikan keadaan. aku nak tengok jugak gaya baru dalam berkempen yang selalu ditulis oleh bloger yang datang ke sini tapi aku tengok tak ada yang berani pun nak turun ke alam realiti, kalau setakat bercakap dalam blog semua orang boleh. ke nak pakai flashmob macam budak budak hari tu kat putrajaya. silent kempen diutarakan oleh budak tiga suku hahahaa.

kalau setakat menulis dan makan gaji dengan kerajaan umno jangan cakap banyaklah, memang sah sah umno punya, kalau tak sokong umno mana boleh kerja dengan umno wakkaka. orang gila je kata boleh, cikgu pencen sampai sekarang menangis blogger sex yang ajak berbuka bak kut teh ditahan dalam lockup.blogger pencen kata bak kut teh tu sup daging tulang tulang apa tak akan blogger sex makan tulang lembu sembelihan orang islam, tak ada otak punya blogger pencen.

Ulasan

  1. Parti melayu ni hebat2 belaka. Semua parti ada dewa... ada dewa anwar, dewa hadi dan dewa najib.

    Majulah melayu untuk negara. Mari sama2 telan pil kuda dengan fatwa din ayam ostad cap ayam. Enak dimakan begitu saja... kah kah kah

    BalasPadam
  2. bodoh stupid idiot tolol bahalol wakakakak tu semua untuk aljo wakakkakak.. mendewakan diri sendiri akhirnya jadi maloan wakkaka, patutlah bangang makan pil kuda rupanya kakakaak..

    BalasPadam
  3. Hahaha.........hahaaaaaaaaa ..ptui. mabokla lu fzt!,.?,!

    BalasPadam

Catat Ulasan