edisi kempen - LINK MACAI UMNO MULA BEROPERASI

JARINGAN SETAN
gerak kerja umno perang saraf bermula dengan menyusupkan blogger yang dikatakan pro pakatan rakyat. dibekalkan info yang berguna, selalu diberikan satu salinan email yang kononnya apa akan berlaku pada pemimpin pakatan rakyat, blogger ini akan bergerak  membuat tulisan dan mendedahkan kononnya akan berlaku penghijrahan pemimpin pakatan rakyat ke dalam umno, tulisan mereka akan mula berlaku dan mula menarik perhatian pembaca untuk terus mengikuti apa yang akan berlaku.

link link ini akan terus digunakan. kononnya mereka mempunyai pandangan dan jangkaun minda yang sangat bijak, hebat membaca gerakan pemimpin pembangkang yang dikatakan berpaling tadah untuk memudahkan pembaca blog blog pakatan rakyat mempercayai apa saja tulisan mereka. link link mereka akan bertebaran dalam masyarakat cyber dan juga alam realiti. tuduhan akan mula dibuktikan dengan kebenaran kononnya itulah kebenaran. sebenarnya apa yang berlaku adalah skrip yang sudah dirancang dengan rapi.

setiap kali berlaku sesuatu yang besar biasanya akan dimulakan dengan tuduhan, mereka akan menjaga imej tok guru nik aziz walaupun mula menghuduhkan imej anak anak mereka. anak anak setan mereka mula beranak dan memainkan isu isu seolah olah benda yang mereka tuduh adalah benar. info mereka bermula kononnya dibekalkan dari dalam pakatan rakyat. atau bermula dengan hubungan zina antara mereka dan pemimpin pembangkang yang bodoh sombong.

mereka tidak akan bergerak sendirian dalam hal ini, dengan link yang luas mereka mampu membuat apa saja. buka mata dan pulihkan penglihatan anda semua sementara anda masih lagi dalam peperangan yang akan menentukan jatuh bangun malaysia. mereka akan mengutuk umno dan akan berpusing 360 darjah setiap kali mereka berpeluang menjatuhkan pemimpin pakatan rakyat. TAK PERCAYA, TENGOK APA JADI PADA BLOGGER KICKDEFEELLA YANG DITENDANG KELUAR AKHIRNYA MENYALAK BAGAI KALDAI SEDANG BERBIAN. DAN YANG PASTI MEREKA AKAN TERUS MENYALAK SEHINGGA BUKIT SEOLAH OLAH AKAN RUNTUH. APA YANG TERJADI PADA HUSAM MUSA? TUNGGU DAN LIHAT. KICKDEFELLA HANYALAH SATU DAUN DARI YANG DISEMBUNYIKAN.

TAK PERCAYA LAGI KE? BACALAH DENGAN WISDOM BUKAN RESDUNG.

Ulasan