berapa SEN yang tinggal dalam Kantung kerajaan Terengganu

pru ke 13 semakin mendekati nyata dan jelas didepan mata. karpal singh bengong terus membuat kenyataan bangang dia. usaha usaha mendekati pengundi nampaknya berjalan terlalu perlahan sebagaimana kereta berjalan 3 selinder. umno menggunakan segala saluran yang ada.

awal awal tahun lagi mat said and the geng akan membelanjakan semua benda yang ada dalam kantung kerajaan negeri sementara stok masih ada. apakah yang akan tinggal jika mat said membelanjakan semua pendapatan negeri dan pas mengambil alih tampuk pemerintahan selepas ini. bagaimana deris natang membelanjakan 100 juta dalam masa seminggu selepas kemenangan barisan nasional.

jika putrajaya dapat ditawan bermakna kerajaan negeri tidak akan mengalami banyak masalah, tapi jika putrajaya belum dapat ditawan bagaimanakah kerajaan negeri akan mencari hasil sumber untuk menjalankan pengurusan pentadbiran negeri terengganu. dengan sumber pendapatan yang terhad samada dari cukai tanah apakah kerajaan negeri mampu berhadapan dengan suasana yang meruncing.

usaha usaha mengerakkan sumber asli atau apajua perlu difikirkan bila nak memerintah negeri terengganu. sumber pendapatan yang sangat terhad apakah mampu ditangani dengan sebaiknya. apakah akan ada lagi penasihat penasihat hussin patolan yang akan hadir kebumi ini nanti? semuanya akan terjawab selepas ini. tuan penasihat hussin pantolan akan hadir sebagaimana biasa mencari makanan yang ada. mengaku besusahpayah menjadi pendokong untuk memenangkan pr di negara malaysia.

tokey idea yang karut marut akan datang mencanang ilmu dan idea. projek projek mega kayangan, projek impian emas akan datang bersama ribuan pencium makanan dari seluruh negara. apakah pemimpin kerajaan baru sudah bersiap sedia untuk menghadapi gelombang bangang ini melanda wisma darul iman.

Ulasan