Ahli PAS Terengganu keluar PARTY

semakin dekat pilihanraya semakin ramai ahli ahli pas di negeri terengganu keluar parti dan menyertai parti umno haramjadah. di besut aje dah seramai 300 lebih ahli pas keluar parti pas, di marang pun ramai yang sudah keluar terutama dikawasan dun rhusila. berita berita ahli pas keluar parti nampaknya semakin mendapat tempat di blog dan juga media bangang umno.

nampaknya mat said semakin hilang semangat gedebenya, makin turun semangat rimau di bukit takal yang akan menjadi fosil tak lama lagi. pemimpin umno dungun yang gila berbini seperti adun paka terus mendapat tempat dihati rakyat terengganu. apakah pok ya bernikah diselatan thai kerana gagal mendapat kebenaran isteri untuk berbini lagi. pok ya mendapat balasan tunai setelah berjaya menfitnah wanita umno dikawasan dun paka dan parlimen dungun.

adun paka yang dikatakan akan menyaman pemimpin pas nampaknya terus berdiam diri walaupun dikatakan mengadakan sidang media menjawab tohmahan merampas tanah sekolah agama rakyat. hasilnya tanah rampas beliau dapat berbini lagi.

umno terengganu sudah hilang kuasa untuk membuat nego dengan rakyat terengganu. setelah deris natang dihalau kerana berjanji nak memberi rm2000 sebulan jika dapat memerintah kembali terengganu. akhirnya deris jusoh menderita dalam kesedihan bersama kroni besut. gagal menjadi mb untuk kali kedua akhirnya hanya duduk dalam sidang dewan sebagai tunggul mampus. tak mengambil bahagian langsung sepanjang penggal ini berlangsung. walaupun berapa kali diusik oleh adun adun pembangkang dan parti haramjadah.

apakah umno terengganu terpaksa bergantung kepada berita bangang dan tipu untuk menang kali ini. sejarah umno terengganu yang dikatakan hebat sekarang berada dalam keadaan lemah kerana kekurangan vitamin wang yang biasa melimpah ruah, hanya berbekalkan BRIM brim lepas tu brooom broom adun melarikan diri dari dikejar pengundi kerana tipu. nasib umno semakin hilang sengat selepas duit tidak lagi melempah ruah. dimana nak dicari lagi wang selepas gagal membayar banyak projek angan angan. hutang meningkat. duit projek tahun 2020 sudah habis digunakan. syarikat kroni tak mampu lagi memberi dan menghulur.

Ulasan