apakah strategi terakhir umno

meneliti isu isu yang berkembang baik, memburukkan dan menghuduhkan wajah umno, semakin banyak isu yang didedahkan oleh pihak pembangkang, apakah isu isu ini sengaja dihadiahkan kepada pihak pembangkang untuk didedahkan oleh pembangkang, apakah umno mahu membersihkan pemimpin dan ahli ahli yang korup.

mengapa isu isu memburukan dan menghuduhkan wajah umno terus menguasai media internet dan media massa utama terus menjernihkan wajah umno. persaingan ini terus berlaku, umno dinampak dalam keadaan mempertahankan diri dan pembangkang terus menyerang umno.

apakah umno sengaja membiarkan pembangkang terus menyerang, masa masa ini sangat berguna untuk umno untuk memulihkan kekuatan mereka dengan membiarkan pembangkang menyerang, semakin banyak isu isu dibualkan semakin banyak isu di timbulkan apakah tidak memuakkan rakyat atau menjemukan rakyat. saban hari terlalu banyak isu buruk kepada umno ditimbulkan sampaikan kesannya akan berubah kepada umno.

risikonya pembangkang kena menanggung semua akibat jika isu isu ini terus dilambakkan oleh mereka kepada rakyat, rakyat menanggung beban kesan lambakkan isu ini, umno bersenang lenang mengubat luka mereka, mereka tak perlu berperang dengan rakyat lagi tapi pembangkang yang terpaksa membetulkkan tanggapan rakyat, umno terus menjahanamkan harta rakyat dengan rakus.

fikirkan apa yang mampu dilakukan oleh umno disaat akhir menjelang pru ke 13. umno mampu mengubah apa yang sedang berlaku dengan sedikit isu, isu pengundi yang tak layak mengundi, apakah pembangkang mampu menangani isu disaat akhir garisan. bukannya di waktu sekarang. kedudukan masih lagi mampu dibaiki dengan segera. bukan menyerang saja.

Ulasan