bolasepak terengganu - CIKMAT JUSOH KENA UNDUR

Penyokong demo desak Che Mat Jusoh letak jawatan
ABC

perhimpunan aman ABC (asal bukan cik mat jusoh) akan terus diadakan. diharapkan cik mat jusoh ada maruah dan turun sebagai manusia yang mempunyai maruah. setiap kali disuruh berhenti menjadi pengerusi persatuan bolasepak terengganu bermacam macam dalih alasan yang diberikan.

setiap kali di adakan pengundian persatuan PBSNT balaci balaci cik mat jusoh yang menjaga periuk nasik terus memberikan undi demi mempertahankan cik mat jusoh. selagi tiada rombakan besar besaran dalam pbsnt selagi itu masalah pengurusan akan terus berlaku sepanjang zaman.

semenjak dizaman dato bakar yang menjadi pengerusi, tidak kemana kemajuan bolasepak negeri terengganu. pengurusan bola masih lagi berlutut dan bertenggek di bawah kekuasaaan politik. yang menjadi pengerusi akan berundur bila ajal menjemput kalau tidak kekal disitu menjadi tok pekong siam.

pengurusan tertinggi PBSNT perlu berubah dan merombak kesemuanya. bukan melakukan rombakan seperti penukul dan paku payung digunakan tak kemana pun akhirnya. masalah akan kembali selagi cik mat jusoh terus menjadi presiden.

Ulasan