budak budak metal aliran komunis

ada yang beranggapan aku melatah dan panas dengan tulisan bodoh dan bangang ahli pas seumur hidup. kalau orang yang membaca blog ini dari dulu aku rasa orang akan tak akan cakap seperti itu, hanya budak metal aliran komunis mengganggap dunia blog hanya untuk dia orang saja. kalau setakat gertakan hingusan budak kampung yang hanya kerja oil and gas tak payah nak gertak. blog ini akan terus memapar dan menulis dari apa yang berlaku bukannya andaian dan persepsi bodoh dan bangang. kalau orang umno tak boleh dinasihat sebab dia dah banyak hidup dalam maksiat. itu adalah pegangan bangang dari ahli kumpulan reform. islam tak diturunkan untuk semua manusia tak kira umno dap pas ke pkr atau parti komunis. cara berjuang untuk menenggakan islam adalah berbeza. ada yang menggunakan cari lemah lembut. ada yang cara keras dan melawan arus bangang dalam manusia. aliran aliran bangang dalam usaha melemahkan islam akan terus berlaku kerana ramai manusia yang berpegang pada ajaran iblis. takjud dan taksub pada pegangan diri sendiri. tiada ada manusia yang lebih hebat dari diri sendiri. sampai ada yang terpaksa menyembah kepada manusia demi mempertahankan ideologi bahalol mereka. kerana tiada hujah yang mampu menahan kebenaran akhirnya menulis benda yang sama.

berhujah secara membabi buta dan hanya menulis benda yang sama. sebab tiada lagii hujah hanyalah membenarkan apa yang difahami bukan apa yang benar. iblis akan terus memperlekehkan nabi dan komunis dan fahaman lain akan terus melemahkan ulamak. dimalaysia ulamak belum dibunuh walaupun sudah ada unsur unsur itu berlaku. dizaman ini hanya memperlekehkan ulamak dan mencari dimana silap ulamak. siang malam bekerja hanya untuk mencari dimana salah silap ulamak dan berhujah kononnya ulamak tidak betul tidak pandai. yang pandai hanyalah penyembah agama manusia. idea bertaraf dunia. akhirnya dibentang ideologi komunis dan disokong oleh manusia yang setaraf dengan mereka. demi mengalih serangan kepada dewa komunis baru, serangan kepada ulamak bermula. dialihkan kononnya ada agen agen umno dalam pas. adanya pemimpin pas yang berideologi umno. kononnya sekarang sedang pesat berkembang untuk menjatuhkan pakatak rakyat.  yang bodoh terus dibodohkan. penyembah agama manusia akan terus mencari jalan agar dewa dibersihkan demi kebodohan menyebarkan ideologi bangang dalam masyarakat. sampai satu tahap ideologi ini akan diangkat menjadi agama baru yang lebih hebat.

Ulasan

  1. Bhai FTZ...

    Hahahaha..... Pengikut Ulama pastinya takkan guna ayat bahasa maki hamun.... tapi dalam blog lu.. kalu lu tak suka kat orang tue... siap maki hamun sampaikan menghina binatang.... ini ker tarbiah pengikut Ulama... Ulama mana yang mengajar boleh memaki hamun guna nama binatang tue... Takkan Hadi Awang ajar lu orang dengan tarbiah cara nih.... pelik aaa.... hahahaha

    Nauzubillah....

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    BalasPadam
  2. sebab lu tak kenal ulamak.. ulamak mengajar dengan menggunakan pelbagai medium dan kehebatan bukan menjadi penyembah dewa yang tak reti bahasa arab boleh menjadi petafsir ayat hadith dan alquran. sebab lu diasuh dengan ilmu komunis yang cetek pemikiran dan cara belajar. pelbagai cara boleh digunakan untuk mengajar manusia yang bahgal dan bengong. sebab itu aku menggunakan pendekatan lain. tak payah cakap sebab hang memang dah dilahir menjadi penyembah agama manusia bukan agama akhirat. lu tak kenal ulamak sebab itu lu bodoh piang hahhaha .. kalau lu banyak mengaji ugama bukan ugama baru seprti agama adukatakguna lu mesti faham cara mengajar ugama. setakat tulis tu semua orang boleh. balik mengaji dengan adukatakguna dulu cara cara mandi wajid..

    BalasPadam
  3. Dey, tolooong la sikit buat paragraph dalam artikel. pening saya nak membacanya.....

    Takat 3-4 ayat, buatlah paragraph baru,.. barulah asyik kita nak melayan artikel menarik kome.

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. ok tuan. saya try buat ikut sebagaimana nasihat tuan.

    BalasPadam

Catat Ulasan