SERANGAN KEPADA USTAZ AZIZAN SUDAH BERMULA

BLOG BLOG mat sentol wahid satay telah mengalihkan serangan kepada ustaz azizan pulak. blog penariksyiah sudah memulakan serangan. ucapan mahfuz mula diputar belit. pesanan untuk pemimpin pas yang bersms dengan penarik syiah henti hentikan kerja bodoh dan bangang dalam jemaah. sampai saat ini hassan ali belum mengisi borang umno. hassan ali sudah dihukum bunuh tanpa perlu diberi masa untuk bertaubat. khalid samad bergembira sangat dengan pemecatan ini tapi bila pas selangor dimalukan oleh pkr dimana khalid samad. pengomen blog aku siap copy and paste tulisan khalid samad yang bacul dan dayus kepada pkr. tiada berani berkuik pun sedikit setelah dimalukan oleh khalid berahim dan pkr. exco sampah diberikan kepada pas. bagi aku khalid samad lebih banyak melakukan kesilapan tapi mampu menutup semua kesalahan dan membebankan kepada bahu yang lain.

gedebe mb kedah mengenai kuin terus diserang hebat sekarang. blog cipantenuktapir bekas ketua pemuda kawasan mula menulis dengan fakta tipu dan auta. blog yang hanya mencedok idea penariksyiah dan idolanya adukatakguna adalah dimuat naik. mendapat berita dari fuckap dan wan g diolah kembali. ketua pemuda pas kawasan yang dibuang kerana perangai tak senonoh hanya berani mengaku ahli pas. bagaimana seorang ahli pas menglekehkan majlis syura sedangkan majlis syura badan tertinggi dalam pas. sebelum diangkat menjadi majlis syura semua pemimpin didalamnya telah berada dalam kawasan intergriti yang jelas dan nyata. tidak khianat kepada jemaah sebagaimana cipan yang sanggup mencelakakan diri hadir bersama adukatakguna dimasjid rhusila dan menipu sewaktu adukatakguna dikatakan memengsan diri sendri. sampai skrg polis tak dapat bukti bahawa adukatakguna dipukul. cipan yang lari sewaktu adukatakguna dikepung membuktikan cipan menipu menulis peristiwa itu.

karpal singh akan membela kuin. hanifa maidin akan membela pelajar. sejauh mana pas akan bertahan. apakah pas akan mencipta rekod baru memecat ustaz azizan. selepas ini mungkin penariksyiah akan dapat berita baru lebih cepat dari sms. apakah salahudin akan membawa kes baru untuk dipersembahkan lagi. apakah kali ini ustaz azizan akan dipecat selepas berlawan dengan keputusan muktamar. serangan sudah bermula. penariksyiah sudah memulakan pencak silat selepas merasa selamat khalid berahim menjadi exco  agama diselangor dan akan menghalakan pengikut syiah berpesta ria. tidak takut lari dikejar sampai ke longkang. semoga syiah terus berkembang diselangor. untuk ustaz azizan teruskan bergedebe dengan manusia manusia bodoh dan bangang ini.

Ulasan