pemimpin pas selangor sila letak jawatan

aku bukan nak tulis sangat tapi sebab ada beberapa orang baca blog aku aku pun menulis. tak kisah le asal ada 3 orang membaca ok apa. dulu tak ada orang baca blog aku. kalau beribu orang baca blog aku mau sawan aku nak menjawabnya. sekurangnya ada 3 orang baca. kapt shiqaqi terus menyokong aku tapi ada masa dia membedal aku sebab ada benda dia akan tak setuju dengan aku. aku tak kisah sekurangnya ada jugak yang berminat menghantam aku blog kecil kecilan. aku tak hidup dengan menulis blog. blog aku clear dari iklan iklan dan jualan murah. sebab orang tau hanya 3 org je baca blog aku nak suruh tampal iklan merugikan aje. so blog aku boleh diaxcess dengan laju sebab trafiic 3 org je pembaca dalam masa 24 jam. utk pembela kolid samad aku ucap terima kasih sebab 2 2 orang ni pembaca tegar blog aku. dan aku berbangga ada gak orang selangor marah kat aku. sebab apa dia orang marah sebab dia orang memang pencuci ludah pkr. dan mereka orang atau ahli pas yang berbangga sangat dengan tahaluf siasi sampai nak jadi tong sampah di selangor. belum apa apa kolid berahim cakap kolid samad dah cakap bagus bijak berstrategi.

bagi aku pas selangor samada pesuruhjaya pas timbalan pesuruhjaya ke atau siapa saja yang tak mampu memikul amanah baik letak jawatan. balik tidur lagi baik. jangan kerja malam malam nanti orang ingat pencuri.  zaman islam dulu dulu siang berperang malam beramal ibadat tapi zaman akhirnya terutama pengomen blog aku ni siang banyak masa malam dia pi berjuang. aku tak pulak sejak bila malaysia ni malam bertukar arus. malam malam berjuang apanya. sekadar ceramah atau lain lain benda mungkin minum dikedai kopi atau sambil layan barbican. dulu bila pas terengganu kalah diterengganu semua pakat duk kutuk pas terengganu. bila kita orang kutuk pas selangor tahu pulak marah. dulu suruh pas terengganu mengaku yg pas terengganu tak pandai memerintah tak pandai menjaga hati pengundi sebab tu kalah. tapi bila kita orang cakap pas selangor dapat exco sampah tau pulak mengamuk. dunia dunia. bila aku tulis bab kuin penyokong kolid samad tak komen pun sebab apa sebab mereka dah tarrget ustaz azizan untuk diturunkan. ada otak guna jangan simpan buat muzium.

ada pengomen cakap semua benda dia setuju dengan ust azizan kecuali kes kuin. setiap minggu balik kg. tapi sekarang dah tak setuju dgn ust azizan sebab gedebe samseng tak boleh diajak berunding. kenapa diam membisu bila orang memberi fakta. tengah cari hujah nak menjawab soalan yang paling senang. penarikbeca dalam blognya menulis kalau tak mahu polis kacau ceramah pembangkang bawak gambar ustaz azizan begitulah fitnah dari penarikbeca. ada pengomen blog aku pi toreh kepala penarikbeca tak ada diam menikus sebab apa sebab otak jahat mereka sama seperti penarikbeca. kenyataan jahat penarikbeca berselindung dibalik nama kononnya sms kawan dia bukan dia. mungkin jugak ahli jawatankuasa pas pusat yg sms benda tu kepada dia. DAN KENYATAAN INI CUKUP JAHAT TAPI KENAPA PENYOKONG KOLID SAMAD DIAM MEMBISU. kalau penarikbeca tulis mereka respek 10x walaupun jelas berniat jahat kepada pemimpin pas.

Ulasan

  1. FZT, macam sedih saja kali kau menulis..

    oh ya FZT, malam ini jangan lupa tengok favorite channel kau sekarang pasal idola kau akan muncul di rancangan soal jawab di TV3, ajak geng2 kau yg suka maki hamun tu tengok sekali, bole join maki PAS sekali waktu tengok tu.ajak kapt shiqaqi sekali tau.

    kami pulak malam ada mesyuarat untuk kumpul semua maklumat cula, 4 jpru di zon tengah jprd kamu.

    BalasPadam
  2. http://polispencen.blogspot.com/2012/01/exco-agama-selangor.html

    tolong baca dan faham baik baik. kau orang tengok betapa penipunya pemimpin pas selangor. sampai hari ni pas selangor tak berani menjawab. cuba ag tanya saari sungib dia suka tak tengok tv3 sebab kerana dia membuat kenyataan tentang hassan ali. mengapa menyembunyikan fakta. itu ajelah kisah pas selangor mesyuarat mesyuarat lepas tu sms dengan penarikbeca

    BalasPadam
  3. bro ag, wa bkn aje xtgk tv3/tv1/tv2/tv9 harakah/harakahdaily pon wa dah xbaca. Lu xpayahla nak suruh wa P tengok asan ali tuh, Lu berminat dgn dia lg Lu kelih la yek. lagi pon asan ali tu ahli pas selangor yg telah dipecat k.. huhuhu
    bagusla Lu dah mencula kat kws Lu, harap2 Lu dengor la kata2 kolid samad tu, kalu xmampu pegang jawatan/jd calon kasi aje ke PKR .. huhu

    BalasPadam
  4. kapt shiqaqi, janganla but2 malu pulak, malam ni ajak kawan2 sekali tau yg seperpaduang dgn nya.
    ajak org dumbno sekali lagi bagus

    BalasPadam
  5. pas selangor benci sgt dengan perpaduaan tapi dengan pkr boleh je berpadu walaupun minum makan ludah pkr. pas selangor hilang jati diri. dengar lagi sembang penarikbeca kt restoran tulah jadinya. antara pas dan pkr selangor tiada perbincangan. SUA pas memberikan nama lain pkr lantik orang lain. nasib baik pkr tak lantik penarikbeca jadi exco sampah. pas mesti setuju sebab bertahaluf siasi. lagipun penarikbeca penyokong fasal perlembagaan pas.

    BalasPadam

Catat Ulasan