menyanggah fitnah tulangbesi

tulangbesi@ man lombok begitu sinonim dengan fitnah yang sering dilemparkan olehnya kepada hassan ali dan pemimpin pas yang lain. fitnah tulangbesi tak pernah padam selagi habis dendam kesumat dia dilangsaikan. pencacai kolid samad mesti percaya kata kata dan tulisan tulangbesi walaupun ia fitnah. tulangbesi mengfitnah hassan ali dari semua segi dan betapa celakanya tulisan tulangbesi bila menulis artikel mengenai hassan ali. penyokong kolid samad boleh hadam saja maklumat fitnah ini tanpa rasa berdosa kecuali masuk dan membaca blog aku aje berdosa.

tulangbesi berkata hassan ali masuk pas sewaktu nuar berahim dipecat dari umno. betapa penipunya tulangbesi dalam menulis. aku percaya tulangbesi akan menulis dengan fitnah kerana itulah cara dia mempengaruhi penyokong kolid samad yang membaca blog blog penyokong kolid samad. hassan ali sudah menggangotai pas dan menjadi ahli pas selama 15 tahun sebelum nuar berahim dipecat dari umno. bagaimana penyokong dan pencacai kolid samad cakap dihari pertama hassan ali masuk pas dia sudah kenal hassan ali. ini bermakna pencacai kolid samad bercakap bohong selama ini. hassan ali sudah masuk pas pada 1983. bukan kerana nuar berahim hassan ali masuk pas. apakah ini fakta yang mahu dinafikan oleh tulangbesi dan pencacai kolid samad.

semakin banyak yang tulangbesi tulis semakin banyak benda yang tulangbesi autakan. pencacai kolid samad boleh menghadamkan semua jenis tulisan tulangbesi. tulangbesi didapati menipu mengatakan bahawa hassan ali masuk pas adalah selepas nuar berahim dipecat dari umno. apakah pas selangor bersetuju dengan kenyataan ini. pas selangor yang dibawah kolid samad, rani hanya puppet kolid samad akan mengatakan hassan ali masuk pas selepas nuar berahim dipecat sebab itulah kolid samad. dendam kolid samad pada hassan ali boleh dilihat bila dia membuat kenyataan media. inilah wajah wajah perjuang islam yang hebat diselangor. tauliah akan dikembalikan semula selepas hassan ali dijatuhkan. semoga pas selangor cepat tersedar dari mimpi yang panjang bersama kolid samad. jangan jadi pas tempat orang umno bersarang tapi menunding jari ke arah orang lain. pencacai kolid samad pasti tak bersetuju degan kenyataan ini.

Ulasan

  1. tulang besi dari 10 mungkin 1 tak betul, kau setakat ni dari 10, 9 fitnah melampau

    BalasPadam
  2. wakakak tulangbesi 10 tak betul 1 patutlah hang bengong hahahhahaa.. yelah tulangbesi maulana shikeh tulangbesi. shiekh ag pi ambik air longkang basuh muka sikit wakaka..

    BalasPadam
  3. aku pernah jumapa rahman sekali many years ago, tapi kerap baca tulisan dia..di mana yg dia kata tak betul, habaq mai..

    BalasPadam
  4. rahman talib memang betul dia tak fitnah. bagi pas selangor tahun depan akan mencalonkan tulangbesi di kawasan dun gombak setia ganti hassan ali kalau tulangbesi tak dapat mesti penarikbeca dpat jadi calon. pakai undi ikut sms. pasti pkr akan lulus penarikbeca dan penarikbeca atau tulangbesi jadi calon. exco longkang untuk calon yb hahaaha.

    BalasPadam

Catat Ulasan