KUIN tapak serangan untuk MB kedah

selepas berjaya menyepak hassan ali keluar dari pas, kumpulan setan memulakan serangan kepada mb kedah pula. blog pinkturtle memulakan serangan. serangan adukatakguna tak berkesan langsung walaupun cuba menengahkan isu ini. KUIN 5 ini cuba dijadikan satu isu bodoh dan bangang untuk menjatuhkan ustaz azizan dari kerusi mb kedah. selepas ini aku yakin dan percaya blog penarikbeca blog alhusseyn blog tulangbesi blog notamerah dan blogwan ji akan menumpukan usaha usaha menjahanamkan imej ustaz azizan. serangan dari blog pinkturtle sudah bermula. imej gelap mula diberikan kepada ustaz azizan yang dikatakan keras kepala dan degil sebagaimana hassan ali. degil kerana tidak tunduk kepada tuntutan mahasiswa dan yang sebenarnya tuntutan mereka kumpulan yang merasakan diri mereka amat hebat

bagaimana karpal singh yang hebat menentang akta auku boleh mengambil kes membela kuin andaikata kuin berlaku kejam dan zalim kepada mahasiswa. kalau andaikata mahasiswa kalah bermakna adukatakguna boleh membuat pungutan derma. buat basking atau wan G boleh anjurkan ceramah atau buat video bangang dengan memakai songkok tinggi. atau tulangbesi boleh merayu kepada yang berjiwa menentang. yb yb pas yang hebat seperti khalid samad boleh menghulurkan bantuan. bagaimana peguam pas boleh menentang pas dalam kes pelik dan ajaib ini jika bukan ada agenda yang semakin menampakkan diri selepas dilawak oleh PKR. jangan pandai bercakap sebut tahaluf siasi atau bagi aku jangan jadi bangang siasi. aku harap sangat jangan pas jadi bangang siasi.

ustaz azizan memang gebede. dan aku rasa dia mampu hadap je semua masalah ni. pauk pas yang tak senang dengan ustaz azizan akan mula menjalankan jarumnya. blog penipu pengfitnah akan mula melancarkan serangan. apakah pas sanggup juga memecat ustaz azizan atas saranan pkr sebagaimana kes hassan ali. PKR pasti boleh bermaharajalela dan pas boleh ditarik hidung kerana dalam pas ada segerombolan pkr yang cuba mengeksplotasikan keadaan pas. keadaan akan heboh dan akan panas sebagaimana kes hassan ali. bagaimana ramalan sesetengah blog yang begitu seronok dengan pemecatan hassan ali dan dikatakan akan masuk umno. sampai hari ini hassan ali masih lagi belum masuk umno sebagaimana perancangan blog blog bangang. PAS SELANGOR BAHAN LAWAK PKR. apa yang dikatakan selama ini sudah jelas didepan mata. PAS BAHAN LAWAK PKR. PKR TIDAK PERLUKAN PAS DIMANA MANA PUN. KITA LIHAT KITA TENGOK APA KHALID BERAHIM MAMPU BERTINDAK HEBAT BILA BERHADAPAN DENGAN ISU ISLAM ATAU HANYA MEMBODOHKAN PAS SELANGOR. MEMALUKAN MEMUALKAN. PEMIMPIN PAS SELANGOR PERLU MUHASABAH DIRI SELEPAS DI LAWAK OLEH PKR.

Ulasan