kebodohan penulis greenboc

pandangan gelap atau pandangan sinis blogger greenboc yg hanya tahu duduk depan pc dan menulis mengikut kacamata dia yg terlampau menebal dengan telahan bodoh dan bangang. sejak bila GB menggantikan subky latif dalam menulis di watan. penulis yg menulis di arena blog saja mengaku yang dia menggantikan tulisan subky latif. kalau greenboc nk menipu pun buat lah cara lain. sejak dulu subky latif memang berbisa dengan tulisan yg melangkau jauh dari pemikiran manusia yg hidup senang dengan cara menipu pembacanya dan mengutip duit dengan mudah. subky latif penulis politik yg sudah lama bersama PAS dan sudah masak dengan asam garam politik malaysia. sudah mahir sepak terajang politik bukan budak yg berhingus seperti GB. KOTA WATAN adalah satu akhbar politik yg lama. kalau greenboc terlalu hebat mengapa tak meneruskan tulisan diakhbar cetak apakah hanya menulis diblog dan mengaku menggantikan subky latif menulis di watan.

agenda jahat greenboc sama saje dengan tulangbesi. menjatuhkan hassan ali dengan apa cara sekalipun. fikrah gb dan tulangbesi adalah sama saja. greenboc kutip derma untuk menjalan kegiatan jahatnya dan tulangbesi menipu dengan mengutip derma untuk melancarkan perang dengan pas. sampai hari ni tulangbesi tak melakukan apa apa tentang apa yg disebut dalam derma menghadapi saman kepada pas. penipuan tulangbesi dalam mengutip derma terus berlaku. greenboc juga melakukan penipuan mengutip derma atas nama jihad. setiap kali menulis banyak fitnah yg dilemparkan kepada pemimpin pas tetapi mengaku dia seorang perjuang islam. maka celakalah greenboc dan sekutunya tulangbesi.

apa yg diperkatakan oleh subky latif adalah untuk menamatkan kekalutan media dan serangan kepada hassan ali. dari sudut mana sekali dibaca greenboc hanya menipu pembacanya. maksud yg digambarkan oleh subky latif adalah jauh dari apa yg cuba diselewengkan oleh greenboc. greenboc hanyalah menipu pembacanya hanya utk menyatakan bahawa dia menulis sehebat subky latif. subky latif menulis fakta. greenbac hanyalah menulis auta dan fitnah. subky latif memadamkan api fitnah. greenboc menghidupkan fitnah dan autanya kepada pembaca blognya. subky latif menulis dengan ketajaman pena mengulas isu isu semasa dan membenarkan apa yg dibenarkan oleh parti. greenboc menipu dan menyelewengkan fakta yg benar mengikut agenda jahatnya dari dulu kini dan selamanya.

fakta greenboc mengatakan subky latif menyerang hassan ali adalah terlampau jauh dari jangkauan. hanya greenboc yang tahu bahawa betapa dia menipu menulis apa saja tentang hassan ali. menjadi tempat rujukan fitnah dari beberapa blogger. greenboc yg hanya makan minum depan pc boleh kan menyampaikan berita benar. yg hanya tahu menulis dari andaian semata mata. penulis upahan yg hidup subur sejak dari dulu hanya mengaku perjuang islam tulen. lebih tulen dari orang lain dimalaysia. tulisannya penuh dengan kata kata fitnah kepada pemimpin pas yg tidak sebulu dengan pemikirannya. dengan menggunakan blog greenboc cuba menjatuhkan pemimpin dengan menikam mereka. kenyataan mereka diputar belit oleh greenboc. beberapa kali penipuan greenboc dibongkarkan namun ia terus berbohong dan melakukan fitnah. semoga kehancuran untuk greenboc dan sekutunya.

Ulasan