Calon PAS Terengganu yg boleh menang

calon calon pemimpin atau calon ADUN dan MP pas yang boleh menang diperlukan. samada yg mempunyai jawatan dalam parti atau pun tidak. kriteria calon yg boleh memenangkan PAS terengganu perlu dibuat seawal mungkin sebelum pru13 berlaku. jangan sampai calon pun orang tak kenal. biarlah calon calon PAS adalah yg dekat dengan rakyat. tidak ada jawatan tertinggi dalam parti tidak mengapa asalkan ahli pas. pemimpin yg boleh memungkinkan pas merampas kembali dun terengganu dan mengambil alih tampuk pemerintahan dari tangan umno yg semakin gila harta. menghabiskan harta rakyat dan mengikis segala hasil masyhur negeri sampai licin mereka tibai.

pendekatan calon yg boleh menambat hati rakyat perlu diambil kira mula sekarang walaupun dah hampir terlambat dengan suasana politik yg semakin menghampiri ke penamatnya. walaupun 2013 adalah masa penamatnya yg sebenar. malaysia tidak pernah menamatkan masa pemerintahan mereka dalam masa lima tahun. calon pas perlu diumumkan dengan segera. walaupun bukan secara rasmi, mana calon perlu kedepan waktu ini dengan segera jangan sampai masa nk dibubarkan dun masih lagi terkial kial pasal calon. mana mana pemimpin yg sudah banyak jawatan dalam parti perlu melepaskan jawatan yg ada kerana jawatan adun perlu diberikan perhatian kursus dalam usaha menawan terengganu dari tangan umno. rakyat terengganu menanti calon pemimpin baru pas yg boleh memimpin negeri dan memastikan terengganu sejahtera.

zaman umno sudah berakhir, pengundi hantu jelmaan dah kembali ke negeri masing masing. persaingan sudah bermula. mat indon mat bangla akan mengundi kali ini di selangor di perak dipenang dikedah. dan yg pasti pembangkang akan menangis disudut sana. alasan sinikal kalah kerana undi hantu dan tak boleh diterima pakai sebagaimana dulu pas terengganu dikatakan lemah kerana memberi alasan kalah sebab pengundi hantu. pas terengganu perlu bangkit dan menang. dan semoga negeri lain pembangkang tak kalah dengan undi hantu. undi hantu hanyalah mimpi bagi mereka. tak ada pengundi hantu. kalau kalah kita perlu pakai ayat tulangbesi dan sekutu mereka. kalah bererti orang tak suka sebab mereka semua bangang. tak pandai memimpin. tak pandai memerintah. banyak ceramah dari buat kerja. semua alasan tak boleh diguna pakai.

Ulasan