zul kulim dah pecah perut

keadaan perut zul kulim yang kotor dan semakin mengotorkan. tulisan bodoh dan bangangnya boleh dilawati dan dibaca oleh pembaca blog dan pelayar internet. sambil menyindir nuar berahim yang dikatakan mengencing diatas kepala zul kulim. apa punya peguam aku tak tahulah sampai baca sejarah tanahair pun fail. siapa le pensyarah zul kulim dulu yang meluluskan kertas kerja exam zul kulim. nak jadi peguam kena banyak tahu sejarah kalau tak macamana nak menang kes kalau kes lama tak dapat nak direfer. jadi bagaimanakah zul kulim jadi peguam apakah ada jalan belakang ada jalan korner untuk lulus menjadi seorang loyar buruk. begitulah kalau kertas kerja peguam boleh dibeli dan dibuat oleh orang lain.

rupanya impian dan angan angan mat jenin zul kulim ditulis dengan terang dan jelas hari ini. jenis yang suka kepada kuasa dan pangkat juga rupanya zul mahafiraun ni. kalau dah tak berjaya baik lompat menjadi umno. masuk umno terus boleh pergi luar negara. bukan main hebat dia menulis dan dalam tak sedar dia menlondehkan apa yang tersirat dalam dirinya. mahafiraun zul kulim rupanya gila pangkat dan kuasa. oleh kerana kerajaan 16 sept gagal maka impian dan angan angan bangang zul kulim tak menjadi kenyataan dan jadilah dia mahafiraun yang gagal menjadi seorang menteri. kasihan zul kulim. kalau mahafiraun ini menjadi menteri bermakna malaysia akan lebih teruk dan sengsara kerana adanya mahafiraun baru dalam kabinet baru malaysia. dunia pasti ketawa melihat kebodohan rakyat malaysia memilih pemimpin untuk membangunkan negara.

sampai hari ini zul kulim tak berani nak cakap dan memberi ulasan kepada isu ustaz kamala masuk masjid, lidah zul kulim yang fasih menuduh kafir harbi sekarang senyap bagaikan kaldai bawak barang. minda zul kulim dah tersekat apabila yang melakukannya adalah dari golongan umno dan zul kulim terpaksa mencari idea untuk menulis benda benda yang sudah menjadi sejarah tanahair. kalau otak zul kulim dan tersekat dan tersangkut dipintu masjid tempat letak sujud zul kulim. zul kulim boleh sujud kat tempat jijak kaki ustaz kamala kerana ustaz kamala jais boleh halalkan kerana ustaz kamala tak berhaid dan bernifas. tak gitu zul kulim yang bangang. zul kulim akan lebih islamic jika yang melakukannya dap dan akan terlebih menjadi firaun jika umno dan mic melakukannya. itulah zul kulim penipu, pembohong dan penjilat no satu umno masa kini. islam hanya dibibir sahaja. islam hanya untuk zul kulim cari mentankedarah bukannya untuk perjuangan hari akhiratnya.

Ulasan