presiden pertubuhan haram meracau

presiden pertubuhan haram pasreform dah semakin meracau racau dan semakin mereng, selepas kembali dari mendengar debat perdana amk pkr, mungkin kerana debat perdana dari orang nogori dan memakai bahasa yang sama nampaknya dah tak boleh membetulkan wayar putus dikepalanya. mungkin ini tengah menghitung detik detik menjelang oktober. pemerhati bebas akan dibicarakan atas tuduhan yang dikenakan. pemerhati bebas mungkin akan berhadapan dengan hukuman atau dibebaskan bergantung kepada mahkamah yang akan menentukannya. oleh kerana detik detik semakin hampir menyebabkan fikiran menjadi blank zero dan semakin kaput, dengan rosaknya notebook bersama wayar kepala presiden pertubuhan haram meracau dan merepek repek dalam laman web blognya. tiada ubat untuk mengubat penyakit hati seorang presiden pertubuhan haram ini, langgar lari mungkin ubat paling mujarab bagi dirinya

mana dia sahabat sejati yang seia sekata selalu mempertahankan kenyataan dan tulisan presiden pertubuhan haram, nampaknya presiden pertubuhan haram dah keseorangan. ia akan keseorang terus menerus kerana dalam dunia ini hanyalah dia saja yang betul dan tak ada sedikit pun senget. dulu ramai penyokong sekarang makin sepi, duit belanja nak datang ziarah masjid rhusila terpaksa dijimatkan untuk dibawa masa pergi ke mahkamah untuk mendengar kes cari pasal. mulut yang cabul akhirnya menerima padah. kelakuan yang tanpa sempadan akhirnya menjerat dan terjerat dengan sendirinya. dulu ramai kawan menyokong sekarang dah mulai beredar mencari tapak lain. kawan ketawa ramai kawan menangis sekor sekor je lah. harungilah hidup yang tak best bersendirian. kalau nasib tak baik terpaksalah menerima hukuman kalau nasib baik bebas.

pelbagai projek bermula dengan langgar, sepak, terajang, ludah, lempang dan akhir sekali ziarah namun semuanya tak berjalan dengan betul kerana ianya hanya mencari nama sahaja. akhirnya tersungkur bersendirian tanpa kawan dan member hebat disisi. program ziarah demi mengangkat martabat seorang presiden pertubuhan haram tak mampu menarik minat lagi penyokong, projek itu digantikan dengan projek menyepak diri sendiri dipagi syawal. bergaya dengan baju raya bersama anak beranak. harapan dah semakin pudar punah dan semakin menyeksa diri, mahu tak mahu terpaksalah merepek meracau kembali mengharap belas simpati. kalau ada sesiapa yang kasihan tolonglah bagi kuih raya ke, ketupat ke bagi pengubat jiwa dan duka lara presiden pertubuhan haram yang semakin sejuk beku. penasihat presiden pun senyap sedu sekarang. dulu hebat bersama sekarang ditinggalkan sendiri presiden pertubuhan haram. kalau tak pandai nak buat pertubuhan marilah ke masjid rhusila, jemaah rhusila lebih bijak dan pandai dari presiden pertubuhan haram pasreform dalam berjemaah. yang tetap bangang selamanya adalah presiden pertubuhan haram pasreform.

Ulasan