pilihanraya kecik N45 GALAS

berita sedih diterima dari kelantan, Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Galas, Che Hashim Sulaima telah disahkan meninggal dunia di Hospital Pakar Al-Islam. semoga allah mencucuri rahmat kepadanya. semoga jasa jasa allahyarham kepada perjuangan islam diberi balasan yang setimpal oleh allah. semoga obar perjuangan islam tidak mati dan diwarisi kepada pejuang pejuang baru.

dengan kematian ini, kemungkinan besar akan berlaku PRK yang baru setelah lama menyepi diri. 26 april 2010 adalah tarikh terakhir diadakan prk. kali ini prk akan kembali semula ke negeri kelantan setelah manek urai dimenangi oleh pas dengan majoriti kecil. ini adalah kawasan umno yang dirampas oleh pas. apakah pas akan kembali merampas dun ini?

apakah ini prk terakhir sebelum berlakunya Pru yang akan datang, tarikh 2 tahun sebelum tamat penggal pru yg ke 12. apakah umno boleh melakukan kejutan dengan bantuan perkasa pimpinan berahim ali. mungkin akan berlaku prk yang paling kotor dalam sejarah dikubu kuat ku li. sudah lama galas dibawah umno. apakah galas tetap kembali ke tangan umno atau tetap bersama pas kali ini.

Ulasan