hassan ali dah mengaku

hassan ali dah mengeluarkan kenyataan yang beliau ada menemui sahibul samahah harusani, blogger masih tak berpuas hati terutama ooolamak kepala lutut, penarikbeca, greenbag dah tumpang sekaki, suara dari pertubuhan haram belum lagi keluar. altulangbesi yang mengatakan akan mengeluarkan rakaman suara atau video jika hassan ali dah mengaku atau tak mengaku. hassan ali dah mengaku berjumpa dengan harusani dan berjumpa bukan arahan parti dan berjumpa atas kapasiti exco selangor. oleh itu pihak yang berasa nilai diri begitu hebat dan berasa terlampau pandai dalam menghidu bau bau bangkai bolehlah mengeluarkan bukti bukti yang dikatakan ada. kalau tak keluarkan masa yang terdekat ini bermakna blogger ini bangang sebangangnya. menuduh tanpa bukti hanya rakaman gambar buat apa, budak bogel pun boleh ambik gambar.

yang menjadi persoalan sekarang peguam yang dikatakan menjadi saksi kepada pertemuan dipnb park pula dikatakan tahu rahsia dan butir butir pertemuan itu, dah kalau tahu sangat fakta sebagaimana fasihnya tulangbesi mengfitnah hassan ali kenapa tak kemukakan bukti rakaman yang dikatakan ada ditangan masing masing. kenapa takut memperkatakan kebenaran atau takut sebab tiada bukti hanya cakap cakap sahaja. khalid samad sebagai ketua kepada kumpulan ini perlu tampil dengan bukti jangan hanya pandai bercakap didepan media sahaja. dulu sebelum khalid samad bergelar mp bukan begini perangainya tetapi selepas bergelar mp dan dikelilingi oleh kuda kuda laut dan juga cerpelai nampaknya berpusing 360 darjah. mungkin atas nasihat blogger inilah khalid samad menjadi seorang yang begitu pendendam dan tidak berdisiplin langsung.

pengikut tidak mudah diperbodohkan lagi, sebagaimana kata penarikbeca yang mengatakan pengikut tak bodoh lagi dan tahu pemimpin menipu, dan pembaca tahu bila masa blogger menipu dan pembaca tidak bodoh seperti yang disangkakan. ayuh blogger tersohor keluarkan bukti bukannya gambar yang tak ada kena mengena dengan peristiwa tersebut. hassan ali dah mengaku berjumpa dan rakaman perlu disebarkan dengan meluas. dan dari situ boleh diketahui yang mana jadi biawak dan anjing. kenapa harus takut jika mempunyai bukti bukti atau hanya fitnah fitnah. ooolamak sudah lama belajar di pakistan, turkistan, gohead gostan dan akhir sekali tanjung rambutan. keluarkan gambar yang tidak ada kena mengena dengan hari perjumpaan buat apa. bodoh bangang jadinya penulisan. mengaru tempat bukan gatalnya.

Ulasan