15 juta selangor 4 juta kelantan

selangor memperuntukkan 15 juta untuk menyebarkan maklumat yang telus dan tepat kepada rakyatnya. diharapa semoga kerajaan selangor dapat menyalurkan maklumat dengan cepat kepada rakyat. jangan biarkan umno terus bermaharajela menyalurkan maklumat fitnah. ezam sentol dikhabarkan akan dilantik menjadi mb atau menteri jika berjaya merampas kembali selangor. walaupun tidak dibayar sesen pun kata ezam sentol sewaktu menyertai umno, ezam tetap mendapat ghanimahnya. dan yang pasti ezam adalah tetap munafik kerana gagal mengotakan janji beliau sebelum ini. apa yang dikatakan oleh ezam adalah bohong dan fitnah. walaupun dia mendabik dada hanya dia seorang penjuang dan tidak mendapat bayaran sesen pun kerana ezam sentol tidak harga langsung kepada umno kecuali untuk menjadi pencacai dan balaci sahaja.

cuma yang menjadi pengharapan jangan sampai kerajaan selangor tidak akan membawa mangkuk seperti kick the cola yang sekarang menjadi duri dalam daging kepada pemerintahan pas. walaupun mangkuk ini tidak berjaya mengheret tgna untuk dijadikan barang taruhan namun sikap jahatnya terus terserlah. kicker akan terus dengan niat jahatnya kerana dendam dipecat oleh pmbk. walaupun keyakinannya yang mengatakan bahawa tgna akan didakwa tetap tinggal impian serangan kepada pas semakin kuat. gambar idolanya mahathir kembali ke kamarnya. 4 juta dihabiskan oleh kicker dan apabila habis ia bagaikan hantu raya yang kelaparan. kicker akan bersama umno hingga ke akhir hayatnya. dan akan menjadi pertualang kepada pas. banyak kertas kerja pas akan dipinda mengikut citarasanya.

semoga dengan duit 15 juta juga selangor jangan membawa balik manusia dari lombok untuk dijadikan ceo, dan juga mengupah wartawan kekahdaily, dan jangan pula membawa ooolamak kepala lutut yang semakin galak menyerang pas. walaupun ooolamak kepala lutut lulusan jebon ke india ke pakistan ke tanjung rambutan ke, ia akan memakan kembali tuannya jika ia lapar. walaupun beribu ayat quran dibaca hatinya tetap membusuk dan menanah.dendam kerana dibuang dari majlis pas terus berlaku. semoga pemimpin pas berhati hati dengan ooolamak kepala lutut. harun taib jangan dok baik sangat dengan ooolamak kepala lutut nanti harun taib jadi nasi arab je. semoga kerajaan selangor berhati hati dengan apa saja kemungkinan. pelajari apa yang sudah dibuat oleh mangkuk yang dibawa masuk ke dalam kerajaan negeri kelantan.

Ulasan