tulangbesi mengaruk lagi

tulangbesi mengaruk lagi dalam lamanwebnya. ombak fitnah terus dilambung untuk menjadikan seolah olah pas tak ada manusia yang sanggup berhadapan dengannya. berjuta juta fitnah di lemparkan oleh tulangbesi kepada pas terutamanya geng terengganu. tulangbesi dengan bangangnya menulis kononnya dia memberi ruang kepada dr sam untuk menjawab fitnah yang dibuat oleh tulangbesi sendiri. apakah hebat sangat ke laman sesawang ombak fitnah. dr sam tak segila itu nak menjawab dalam blog luncai seperti tulangbesi. jadi kalau boleh lemparkan fitnah lepas tu suruh orang tu jawab dalam laman web. tak ke bodoh namanya tulangbesi.

tulangbesi banyak pengalaman rupanya berhadapan dengan geng terengganu dan tulangbesi mengandaikan tak ada satu orang geng terengganu yang mampu berhadapan dengan fitnahnya. hebatnya mamat lombok ini. tulangbesi terus menerus melemparkan fitnahnya kepada geng terengganu yang berjaya mengagalkannya menjadi ceo top it. kalau tulangbesi jadi ceo top it maknanya mampus le sykt kerajaan negeri terengganu. kecenderungannya untuk mentankedarah duit rakyat begitu terserlah selepas gagal diterengganu mencuba pula di selangor kedua duanya tak berjaya dan akhirnya tulangbesi menjadi pengfitnah terulung dialam maya ini. tulangbesi dah habis idea untuk terus menerus aktivitinya kerana kekurangan dana selepas fitnahnya gagal memberikan persepsi buruk kepada pas selepas kejayaan menipu pembaca blognya dalam kes disiplin.

beza tulangbesi blogger luncai dengan blogger pro ulamak. blogger luncai akan mengutip sedekah dan derma untuk kerja kerja fitnahnya. blogger luncai seperti adukatarakguna, tulangbesi suka mengutip derma dan sedekah untuk keperluannya sendiri, sudah le malas nak berusaha lepas tu tadah tempurung untuk menyenangkan kerja kerja mereka mengfitnah pemimpin pas. blogger pro ulamak walaupun tak menggunakan nama sebenar mereka tak mengutip sedekah dan derma walaupun tak kaya seperti mereka yang menipu para pembaca blog mereka. walaupun nama mereka tak seglamour blogger luncai tapi sekurangnya mereka berusaha tanpa menadah tangan.

Ulasan