kerajaan pas terengganu 1999-2004 kronisme????

mengikut pandangan topeng perak pas terengganu mengamalkan kronisme semasa memerintah terengganu dari 1999 hingga ke 2004. kenyataan pewakilan pkr yang mengatakan bahawa pas terengganu mengamalkan politik kronisme adalah tidak betul dan jelas menipu perwakilan pkr dari negeri lain. apakah ada kajian yang mengatakan pas mengamalkan kronisme. cakap berdegar dan topeng perak memang amat berminat dengan kenyatakan pkr terengganu. jangan bercakap kalau tidak tahu apa benda yang dicakapkan. pas memerintah terengganu atas dasar kononnya pas memasuki kota mekah. apakah yang dinamakan masuk ke kota mekah. apakah pkr faham masuk ke kota mekah sewaktu kota mekah ditawan oleh tentera islam. jangan sedap ikut sedap mulut je bercakap dalam memberikan input palsu kepada pewakilan pkr di negeri lain.

aku sebenarnya malas sangat nak bercerita apa yang terjadi semasa pemerintahan pas terengganu. aku nak tanya pewakilan pkr terengganu, mereka tahu ke ada perjumpaan semasa sebelum penubuhan kerajaan, siapa yang hadir di hotel. apakah keputusan yang telah diambil. kalau tak tahu lebih baik diam atau sumbat mulut dengan cili padi lagi baik. tong kosong lebih kuat berbunyi dari tong padat udara. boleh pewakilan pkr terengganu nama kan kronime yang diamalkan oleh pas terengganu. boleh pkr terengganu namakan pegawai pegawai tcs yang pro kepada pas? apakah pkr tahu yang perlantikan jsr pun masih ada orang umno dan orang pkr yang dilantik. mereka ini kronisme pas ke? tahu apa jasa jasa JSR kepada pas kerana melantik orang umno dan juga orang pkr yang berwatak umno.

pkr terengganu tahu ke siapa yang merempuh pintu mb sewaktu mesyuarat exco terengganu? pelantikan pegawai lantikan di anak anak syarikat negeri terengganu, adakah semuanya orang pas. perlantikan ceo top it yang dimahukan oleh tulangbesi. pkr perlu memberikan fakta bukannya auta, dan topeng perak memang suka melanjutkan lidah yang tak bertulang untuk memberikan gambaran salah kepada pemimpin pas. pkr terengganu perlu hadir memberikan maklumat yang sahih dan berintergriti. bukannya berkata tapi tak tahu apa benda yang nak dikatakan. pas terengganu mengamalkan kronisme? boleh gelak sampai pagim, sambung balik lepas sarapan pagi dengan nasik dagang. jangan pkr terengganu merasakan mereka tahu apa yang tidak tahu. diam lebih baik, kutuk khalid berahim lagi baik. pemimpin sendiri pun kutuk macam orang gila. bangangnya punya pkr

Ulasan

  1. wujud ke pkr kat terengganu
    ntah sape pengerusi negeri dia org pon tak nela
    bising la pkr ni
    dok jaga parti dia yng tak habis2 menyusahkan tu kan lagi baik
    bodo punya bekas umno

    dlu masa pas perintah
    aku jadi pengerusi majlis satu program kat tganu
    masa tu baru lepas perhimpunan agung umno
    so aku pon selit2 la skit sindir kat umno
    habis program pengerusi JSR taknak salam aku

    dari org kat situ baru la aku tau yg pengerusi jsr tu ketua umno cawangan
    tu aku pelik camne ketua umno leh jd pengerusi sebab kalau jkkk jgn harap pas dapat dok dalam tu

    rupanya tu lah beza pas ngan umno
    faham betul2 makna syura tu

    kalau pkr tak paham
    baik dia masuk umno je la
    dah la letak calon ntah sape2 kat tganu dlu

    BalasPadam

Catat Ulasan