kenyataan jahat mat saman kati dan mohd fauzi mohd azmi

nampaknya malaysiakini berjaya menzahirkan siapa mat saman kati dan mohd fauzi mohd azmi, dan mat saman kati berjaya mendedahkan dirinya yang sebenarnya. mat saman kati penyanjung nuar berahim dan juga mohd fauzi mohd azmi juga penyanjung no wahid nuar berahim. aku kutuk mereka tak apa sebab lepas ni aku boleh jumpa diorang dan ambik gambar. oleh kerana kejayaan perak express dalam membantu pas menang dibukit gantang terus dicanang dengan megahnya sampai ke seantero dunia. hebatkan jadi blogger sampai boleh mengaku membantu kemenangan pas dibukit gantang. dah buat jasa jika tak dihargai bermakna pihak yang menerima budi mesti kena hentam sebab tak membalas jasa jasa yang telah dibuat.

msk nampaknya berjaya menyakinkan penyokong pakatan rakyat berasa sangsi dengan presiden dan timb.presiden pas dengan kenyataannya bahawa kedua dua orang ini mempromosikan kerajaang perpaduang. setelah lama menyepi dari menulis dan mungkin kerana kejayaan mempromosikan diri dalam pkr, masa untuk menonjol diri telah berlaku. dulu berselindung dan tak mahu berbangga dengan pertolongan yang diberikan kepada pakatan rakyat. dulu hanya ikhlas dalam berjuang, sekarang tidak lagi ikhlas dah popular dan jadi hebat jadi setelah hebat mesti terus jadi hebat. orang yang mempromosikan kerajaang perpaduannga adalah msk, topeng perak, albakistani dan tulangbesi, inilah hebatnya jadi blogger. semua orang tidak betul, diri sendiri adalah betul dan si'ku dengan keadaan semasa.

bukan susah pun nak jadi blogger yang dikenali, buat kenyataan yang berupa provakasi dan menulis tentang apa yang negatif terutamanya kepada parti pas, blogger akan cepat popular dan berpengaruh mengikut pandangan blogger hebat. betulke kongress blogger pas mentarbiahkan blogger pas jangan bagi isu isu melibatkan parti diketahui ramai, yang banyak mendedahkan kepincangan pas adalah seperti topengperak dan msk. walaupun dikatakan banyak kepincangan didedahkan tetapi sampai hari ini satu benda bukti gagal ditunjukkan oleh msk dan topengperak dalam menjelaskan isu kerajaang perpaduannga. tak ada satu bukti kertas hitam putih mengatakan kerajaanng perpaduanng di bangkitkan oleh presiden dan timb.presiden. betapa jahatnya kenyataan mereka kepada parti pas. sejak bila mohd fauzi dan mat saman kati mempertahankan pas? mereka bukan ahli pas adakah menjadi tanggungjawab mereka mempertahankan pas? tentu tidak. kerja melaga lagakan pemimpin pas itu adalah kerja kerja mereka.

Ulasan