bangangnya tulangbesi

tulangbesi dan sumber tak terbatasnya menulis lagi tentang kebodohan dirinya sendiri. menulis kepada tok guru fadhil noor tak pernah ungkap wala' kecuali presiden sekarang. dulu pas tak ada ahli yang bangang dan bodoh macam tulangbesi, tak ada manusia yang sercerdik ulamak kepala lutut. ulamak dulu malu dengan ilmunya sendiri, ulamak kepala lutut boleh pusing 360 darjah ilmu dia mengikut selera dan kehendaknya. pas dulu tak ada sebadwi zulfikar mansooorr yang baru kawin senyap je sekarang selepas nyaris nak kena lempang dengan timb.presiden pas. ahli pas dulu banyak belajar dan menimba ilmu dari ulamak pewaris nabi bukannnya ularmamak yang duk melengkar di depan pc setiap hari. mengupdate blog yang semakin menghanyutkan orang islam. memalingkan pegangan dengan pegangan bodoh seperti adukatarakguna. sebab tu tok guru fahdil noor tak pernah perlu ungkap wala'.

oleh kerana tulangbesi dah makin bangang. jadi pencerahan otak dan usus tulangbesi perlu dibuat segera agar pas tidak hanyut dengan tulisan tulangbesi.apabila wala' kepada pemimpin pas terengganu tak akan kalah kenyataan bodoh tulangbesi, yang kau bangang sangat kenapalah tulangbesi, pas terengganu hidup dalam alam realiti dan yang hidup dalam alam fantasi adalah tulangbesi kerana boleh membodohkan orang yang memberikan sedekah kepadanya. tabung guaman dah menjadi tabung yang bocor, kes aduan disiplin dah disenyap bekukan kerana tulangbesi dah dapat manafaat dari kerja kerja jahatnya. dapat duit lari lah ia. bukan nak buat sangat aduan tentang disiplin. tulangbesi dah tahu pun yang aduan dia tak benar sama sekali hanya untuk membuka ruang untuk kutip wang bagi keperluan peribadinya.

dah lama tulangbesi tinggal dilombok, dah jahat macam orang lombok. kalau ada le ahli seperti tulangbesi pas makin teruk kerana semua rahsia pas nak didedahkan kepada umum, yang banyaknya memberikan fitnah kepada pas. menulis tentang fitnah yang sesedap dan secukup rasa untuk membalas dendam kepada pas terengganu. dendam lama nampaknya makin membusuk dalam diri tulangbesi. kenyataan tulangbesi yang paling lawak bertanya kepada pas terengganu, Saya nak tanya berapa pengundi baru yang PAS Terengganu telah daftar setakat ini? kenapa tulangbesi nak tahu sangat berapa ramai pengundi baru yang didaftarkan oleh pas terengganu. biasanya tulangbesi kan dah ada sumber sumber yang tak terbatas, tak kan perkara seperti ini tulangbesi tak tahu jugak. bangang sangat rupanya tulangbesi, pengundi pos 6000 yang nak dipindahkan pun tulangbesi tahu walaupun perkara itu tak wujud dalam kamus spr. rupanya tulangbesi tak buat homework duduk depan pc tulis aje apa yang nak ditulis. balik malaysia belajar dengan topengperak yang selalu buat homework. lepas tibai pemimpin pas boleh datang kenal diri lepas tu ambik gambar. hebatkan... nak tibai boleh tapi lepas tu jumpa kenal diri je.

Ulasan

  1. Aku pun selepas tibai TP nak bergambaq dengan dia. Glomourlah aku

    BalasPadam

Catat Ulasan