40 ulamak phd akan sertai umno???

ramainya ulamak kat malaysia rupanya dan berkelulusan phd. ulamak ulamak ini kalau jumpa adukatarakguna mesti tunduk hormat pada adukatarakguna kerana adukatarakguna lagi hebat hanya berkelulusan sijil darjah lima pun dah boleh jadi pemikir agung. tak perlu sangat kelulusan phd. pasreform pun tak suka sangat kepada ulamak. pertubuhan haram ini tak berakidahkan ulamak. pertubuhan haram ini hanya perlu gigi dah lidah saja untuk membelasah dan menghentam apa saja yang terlintas dihadapan. jadi apakah hebat ke umno hanya menerima 40 ulamak phd? pas reform tak mahu ulamak ni. menjadi batu penghalang kepada cita cita mereka islamic state. pas reform pasti tak akan melanggar ulamak ulamak umno phd ini kerana apa kerana pas reform lebih hebat dari mereka cuma presiden pas yang lebih hebat dari pas reform.

ulamak umno yang ada phd pun tak sanggup berhadapan dengan presiden pas, tapi pas reform selamba je langgar presiden pas, 3 kali langgar yang terakhir hampir masuk jamban bersama dengan presiden pas. dalam jamban pun presiden pas kena langgar. jadi apa hebat sangatnya ulamak phd nak masuk umno. kenyataan paling lawak yang shahidan kata ulamak phd yang nak masuk umno akan memuji jika benar dan akan menegur jika umno tersilap. semoga kata kata shahidan kassim akan menjadi kenyataan atau ulamak ulamak phd akan menjadi saitan bisu. dapat tengok kepala agung akan senyap sepi macam orang jahil. orang jahil akan tetap boleh mempergunakan ulamak phd kerana orang jahil ada kepala agung. ulamak phd umno miskin. jumaat esok akan menjadi saksi kemasukkan beramai ramai ulamak phd ke dalam umno.

umno akan menubuhkan satu cabang baru dalam umno selepas pas berjaya menubuhkan sayap baru dewan penyokong pas. ulamak umno akan membentuk satu sayap yang akan menghimpun segala ulamak dimalaysia menjadi ahli pas. tujuan utama adalah untuk mencari ayat ayat alquran yang boleh digunakan untuk membalas hujah-hujah ulamak pas. ada sikit sikit boleh korner pun dah kira ok dah. ulamak phd akan dijadikan tong baru untuk membuang sampah sarap dan maksiat yang dilakukan oleh umno. umno akan mengerah segala tenaga ulamak phd untuk membentengi serangan pas kepada umno. ulamak umno akan menjadi galang ganti kerana telah diberi imbuhan yang sewajarnya. ulamak sepak tong pun jadi exco pemuda, ustazah galmour jadi timb menteri. bekas pengarah kagat jadi menteri memerangkap senaktor. suara suara ulamak umno tak berkumandang kecuali untuk menangkis serangan pas. isu judi pun ulamak umno senyap sepi macam jadi jahil.

Ulasan