terbaca sms pakaq dgn tantawi

nampaknya pakaq dari agensi harakahdaily, kawan satu selimut dengan adukatarakguna dan penyanjung tulangbesi dan berimankan ulamak kepala lutut bermain pena dalam tulisannya, entry dia dah lama kot aku tak terbaca kerana sibuk dengan mencari makan selepas lama berkubang dihulu selangor dan pergi mengail dengan songkok putih dipulau tengkorak, songkokputih masih berada dipulau untuk mengubat duka tercalar balar kerana tuduhan tko menjadi pelacur kepada umno oleh herman tino silapppp daaa herman shamsuddin

bila membaca sms pakaq dengan tantawi pakaq masih berdegil dengan mengeluarkan pendapat yang menghalalkan perbuatan biadap dan kurang ajarnya kepada timb.presiden pas walaupun baru masuk pas 6 bulan. mengulangi perkara yang sama setiap masa dan ketika, tantawi meminta bukti tentang pengkhianatan tuan guru presiden kepada parti tapi pakaq masih tak mahu memberikan bukti hanya berimankan bukti bukti palsu yang didapatinya. masih menggunakan nama tok guru nik aziz dalam usaha beliau untuk membuktikan bahawa presiden pas khianat kepada pakatan rakyat.

seorang perempuan tegur umar dan umar tidak memarahi perempuan itu, ada ke perempuan itu selepas menegur umar menulis dalam kitab kononnya berjaya memarahi umar? bangang punya pakaq, kalau inilah minda penulis harakahdaily yang menulis diharakahdaily sebab itulah harakahdaily macam sampah sekarang, rupanya penulis tidak mengetahui bahawa menegur umar semasa dalam keadaan umum atau ketika semasa menegur hanya ada beberapa orang dan itulah ditulis oleh Ibnu Kathir, ibnu kathir menulis hanya untuk panduan kepada orang yang bangang seperti pakaq. selepas menuding jari seperti jakun dalam almari kepada pemimpin pas masih boleh mempersoalkan bagaimana tantawi tak boleh menegur dia. tak faham rupanya pakaq ini , siapa le tok guru yang mentafsir tulisan ibnu khatir kepada dia, sampai begitu bangang dia memahami tulisan itu. kenapa pakaq tak menerjah najid pm malaysia, kenapa tak boleh ke dia menegur cara itu kalau hebat sangat nak menegur.

kenapa mempersoalkan berita berita bangang yang ditulis oleh tulangbesi dan juga abdullah karim yang sedang bersenang lenang di luar negara. semua menulis aduan salah laku pemimpin pas mesti dari luar negara, dan membuat ulasan pun dari luar negara kenapa tak berani berhadapan sendiri atau hanya melemparkan bom fitnah dan melarikan diri ke luar negara. orang orang yang percaya apa yang ditulis oleh tulangbesi dan abdullah karim adalah pakaq sahaja dan segelintir taskforce 13 dalam isu pencerahan tandas. pakaq masih termamai dalam mempertikaikan tindakan beliau menerjah timb.presiden pas. ust nasharudin masih cool tak lah bagi penumbuk kepadanya.

kenapa pakaq masih takut memperkatakan kebenaran, pakaq takut dibuang dari harakahdaily kenapa masih takut kalau betul betul memperjuangkan kebenaran seperti yang didakwanya. atau pakaq takut terpecat dari harakahdaily kerana selepas ini tiada siapa lagi yang akan mempercayai tulisan fitnahnya kepada pemimpin pas. kalau masih dalam harakahdaily bermakna pakaq boleh menggunaka harakahdaily untuk kegunaan peribadi dan juga tulisan tulisan sampah dari geng geng taskforce13. perjuang kebenaran takut dipecat dari harakahdaily kan masih banyak lagi media internet yang boleh pakaq memohon seperti malaysiakini, agendadaily utusan online, bharian online, semua itu memerlukan orang seperti pakaq yang hebat menulis dialam maya ini. apa nak diharap sangat gaji yang diberi oleh harakahdaily yang tak seberapa seperti kata alibangang.

Ulasan

  1. harakahdaily mmg membosankan
    langsung tak mampu nak jadi senjata serang umno
    selagi zainulfakap masih dok dalam tu
    harakahdaily dah macam bangang

    ni lg satu
    phal dewan pemuda pas kelantan langsung tak berani angkat muka pasal ugutan bunuh tok guru n kes kidfela?
    tau la korang pro husam
    tapi takkan lkangsung tak berani nak lawan macai umno
    korang ni pertahan husam ke ertahan pas

    BalasPadam

Catat Ulasan