satu G atau ulamak kepala lutut

hebatnya manusia yang bernama satu G, lebih kurang dengan master G lah ni, seorang lulusan deoband atau lulusan hebat yang pandai pakai blackberry. satu g dikira ulamak dalam jemaah yang paling benci uG, G jugak tu. satu g benci ug hairan tak? mesti hairan kan. tak payah nak hairan pun sebab satu g memang benci g sebagaimana tulisan bodohnya hari ini. tulisan satu g bukan cerdik sangat pun, banyak kisah yang diceritanya pun syok sendiri je. ibaratnya doktor jantung tak pernah pindah jantung. walaupun orang kata satu g ni lulusan deoband tapi kalau tengok pada tulisannya lebih kurang cikgu tadika kemas je. mencari keburukan pemimpin pas adalah satu kerja khususnya. jawatan hakikinya mencari dimana silapnya pemimpin pas untuk ditaji dan dihantam seteruknya.

kalau menengok kepada rakan rakan usrah barbicannya, sudah dapat di agak bagaimana pemikiran ulamak kepala lutut ini, terus menerus menyalahkan pemimpin pas yang dikatakan bersengkokol dengan ug, sampai hari ini ulamak kepala lutut tak pernah membuktikan apa apa yang ug itu wujud. ug wujud hanya dalam minda dalam kepala lututnya aje. inilah orang yang amat hebat dalam kelompok yang mahu menonjolkan diri yang dikatakan hebat mindanya. sebab mindanya hebat ia amat bersetuju dengan tulisan adukatarakguna. mungkin adukatarakguna dah sampai rusila kot, jangan le kereta yang dinaiki adukatarakguna terbabas masuk longkang, semoga di sampai ke rusila dengan selamat.
satu g menghentam ketua dpp atas nama peribadi, napa lak atas nama peribadi hentam aje dpp pas kan ke senang. sekali hadap je. kalau ketua bodoh mungkin pengikutnya lagi bodoh. mungkin berahim ali orang kelate jadi satu g akan mempertahankan berahim yang bangang tu. perkasa adalah diketahui adalah barua dan talibarut umno jadi tidak nampak dimana ada kesalahan mencabar berahim ali dalam soal ini. lagipun tantawi boleh sekali harung untuk taji berahim ali yang banyak mengutuk pas dan tok guru nik aziz. kalau berahim ali bukan pro umno najid tak akan hadir dalam konvesyen ekonomi yang dianjurkan oleh berahim ali. betapa bodohnya ulamak kepala lutut benda yang begitu ketara pun tak dapat nak kesan, macamana nak jadi ulamak yang memimpin dalam keadaan diri sendiri pun masih buta pekak dan bisu.

Ulasan