panggilan bertugas untuk ke sibu

setelah selesai misi ke hulu selangor, pas akan menghantar tentera tenteranya ke sibu pula untuk membantu jentera prk sibu. disini pas akan membantu dap pula, kali ini pas akan bersama sama dap pula untuk melawan barisan nasional. apakah jentera pas boleh berfungsi dengan lebih hebat atau akan terus menerima kutukkan dari malaun malaun yang tidak datang bertugas hanya sekadar mari menampakkan muka dan terus balik tidur, menjadi pelancong politik bersama sama ahli ahli umno dan barisan nasional. kalau datang ke markas atau bilik gerakan pas mesti pertanyaan yang pertama bagaimana keadaan kita, keadaan kita sama le seperti dulu, betapa bangangnya pertanyaan, nak tahu sangat pi le kempen sendiri, cakap pandai, hebat menulis, pakai ayat alquran, duk rumah peluk bini, duk buat lawak dalam blog, nampak apa yang orang tak nampak, berkongsi pandangan dengan pembaca blog, pelbagai statistik, pandangan dan huraian yang ditulis, pas perlu buat macamni, pas perlu bertindak macam ini, turunlah wahai penyebar penyebar fitnah, kalau beranilah turun kepadang, kita tengok sapa yang jadi kerbau yang berkubang atau menjadi musang membaham ayam dalam reban sendiri.

seruan pas telah tiba untuk mengajak semua pertugas pas, atau yang menyokong pas, atau ahli pas, kalau sekadar berani cakap dalam blog, baik tak payah turun, sibu menanti kehadiran pertugas pertugas pas dalam usaha pakatan rakyat untuk membenamkan barisan nasional disibu. kamek menunggu anda. yang mana ilmu setahap ilmu cipan macam adukatarakguna pun boleh mari berkempen menggunakan otak otak yahudi dia. lagipun dia akan hebat sekarang, sb pun kenai dia, karamah dia pun setaraf dah dengan tok guru nik aziz, boleh mengail sekali dengan tok guru haji hadi, kalau adukatarakguna duk sini pun tak ada guna sesen pun, duk tulis citer kelakar dalam blog je, lagipun lama lagi nak hadir ke mahkamah akibat mulut dia yang bacul. ulamak kepala lutut pun boleh turun sekali, tapi disana tak ada le kereta mewah nak mengangkut, kena jalan kaki ajelah, mana tahu boleh jumpa geng geng dap pulak hempas duit kat sana, mana tahu boleh jumpa orang orang pas yang nak memsabotaj dap pula kali ini, kan ada berita tu, boleh bagi perkhabaran dan maklumat angin kepada tulangbesi di lombok.

sibu memanti kehadiran petugas petugas pas, yang mana ada duit lebih sikit boleh le join menyertai jentera pas di sibu, kalau dah sanggup ke hulu selangor apasalahnya ke sibu pulak kitak semua. yang tak berduit kita naik tongkang ke sibu, lambat sikit sampai tapi tetap sampai sebelum penamaan calon. memang dap disibu bermakna pakatan rakyat sudah diterima disana. jika yang tak hadir boleh iringkan doa agar pakatan rakyat boleh menang disana. lagipun dah habis penat kat hulu selangor kita pergi pulak ramai ramai ke sibu, biasanya kat sana perarakan pakatan rakyat tak ramai macam disemenanjung. bagi semangat kat petugas petugas yang akan berkampung disibu. lagipun nanti ada yang akan kata pas tak mesra pulak dengan dap. kalau dap kalah disibu pemimpin pas tak ada pulak dalam majlis penenang. jadi semua pemimpin pas utama ke hadir ke sibu sebagai lambang pakatan yang kukuh, kan mana tahu dap menang boleh le stopa ali, nasharudin, haji hadi, hassan ali, salahudin berada dikerusi yang depan sekali, mulut tempayan kan suka menyebar berita berita sensasi. atau kat sana kurang blogger nak pergi. atau macam biasalah tulis dalam blog berdasarkan khabar khabar angin

Ulasan

  1. Semasa PRK US, koman sungguh Batu Api, Ali Zidan, Penembak Babi, MacamOrangGila, Tulang Besi CEO, Kayu Kelat, freezoneterengganu kabor duduk di Ulu Selangor berhari2, sikit pun dok leh menghidu penipuan yg berlaku, duduk kat ulu selangor pun bukan buat kerja sangat. Ni semua budak2 yg tadok genetik anjing, ish!

    Koman sungguh Batu Api, Ali Zidan, Penembak Babi, MacamOrangGila, Tulang Besi CEO, Kayu Kelat, freezoneterengganu, tengok unit anjing pengesang.. kelas gitu, dok gi pun boleh hidu.. ni kan pulok yg gi kejap kejap lagi lah  boleh tahu..  Kata ramai jentera PAS teganu turun, mana ada, sekarang dah malu, unit anjing pengesang dah dapat mengesang, pulok tu pergi kerana duit, sampai bergaduh2.. Prasiden dan Naib Prasiden tak pernah nampak muka pun. pulok tu duk sabotage sesama ahli dan Pimpinan PKR dan antara sebilangan kecil pimpinan PAS terhadap PKR .

    Ganasnya unit anjing pengesan ni dia leh dapat tahu Presiden PAS sudah seminggu memancing di Maldives dan pulang pada 30 hb ini

    Tengok.. walaupun seberang lautan, kerana kuatnya genetik anjing, unit anjing masih dapat menghidu pegerakan Dato Hassan Ali dimana saja HA berada semasa kempen , kan kelas gitu.. Presiden dan Timbalan Presiden PASmencalarkan maruah PAS pun dia tahu.. tapi satu je aku bengang dengan HA ni, tak padai ambil penasihat dan ambil nasihat. Bila2 ambil lah penasihat dan nasihat daripada mereka yg ada genetik anjing, baru boleh dilihat ikon PR dan PAS Selangor, tak apa lah takmboh bagi jawatan CEO lagi pun.. slow2 ah, lepas tu lantik jadi CEO pulak.

    PRK Sibu cadangan aku PAS dok perlu hantar petugas lagi, PAS suruh unit anjing pengesang pulok, mereka pun dok perlu hadir di Sibu cukup dengan duk guling bating depan komputer je.. baru kelas gitu.

    BalasPadam
  2. kami bukan anjing pengesan sebab tu kami tak punya hidung yang boleh bau dari jauh, kami pakai hidung manusia je, bukan genetik yahudi, kami genetik melayu, tak sehebat genetik yahudi, kami tak ada mintak sedekah nak ke hulu selangor, kami tak minum barbican kerana tak ada duit, kami tak pandai ulas ayat alquran seperti ulamak kepala lutut

    BalasPadam

Catat Ulasan