cilipadi007 menambah fitnah kepada stopa ali

artikel stopa ali bertarikh 28 jun 2008 dikorek oleh cilipadi007, cilipadi007 telah ditegur oleh penulis batuapi dan apa yang ditegur oleh batuapi tidak meninggalkan kesan kepada kepala hotak cilipadi yang berimankan nuar berahim lebih dari orang lain, artikel pas adalah kawan yang baik banyak mendedahkan siapa cilipadi007, sikap wala'nya kepada nuar berahim mengatasi sesiapa di dunia ini, inilah yang dikatakan bahawa orang pas yang berlagak sebagai ahli pkr. betul ke cilipadi007 ahli pas, yuran bayar ke x? berlindung dibalik jubah TGNA kononya tgna masih mempunyai masa memberi sokongan kepada nuar berahim, semua kena datang kemahkamah kalau nuar berahim dipanggil ke mahkamah untuk menunjukkan betapa pas ini seorang kawan yang baik mengikut acuan cilipadi007.



kenapa cilipadi007 tidak mengulas apa yang diperkatakan oleh wangsa maju, bayan baru dan kulim baru yang menghentam nuar berahim, apakah nuar berahim dah sampai marqam yang hampir maksum dalam abad ini, bapa kerajaan 16 sept yang gagal akibatnya ramai pemimpin pkr keluar parti kerana ia tidak mencapai matlamat untuk melapah dana negara melalui pkr. oleh kerana cilipadi007 berimankan nuar berahim dan berlindung dibalik jubah toh guru nik aziz, maka apa yang dtulis adalah benar belaka.




apakah yang cilipadi007 tahu tentang KTN (Kanun tanah Negara), apakah cilipadi007 yang terlampau cerdik mengulas kenyataan stopa ali dalam laman blognya yang bertarikh 28 jun 2008 dirujuk untuk menunjukka bahawa stopa ali adalah bapa kerajaang perpaduang. tidak ada dalam sejarah dalam kanun tanah negara yang boleh dirombak dengan mudah, tanpa ada kelulusan exco atau mesyuarat kabinet untuk meminda kanun tanah negara, kenyataan meminda kanun tanah negara memerlukan pengesahan dari kabinet atau exco di dalam kerajaan negeri, bukan sewenang wenangnya macam tuduhan greenboc yang bangang tentang perlembagaan pas yang sudah dipinda dan dibahaskan.



stopa ali menegur nizar kerana KTN tak membenarkan pemilikan tanah melebihi dari 99 tahun bukannya 999 tahun, mungkin nizar terkhilaf waktu itu, menegur nizar adalah lebih baik daripada nizar terus melakukan kesalahan dalam mentadbir negeri perak, jadi pemilikan tanah yang nizar katakan akan diberikan sampai 999 tahun akan menyebabkan tanah itu tidak menjadi hak milik seorang kerana ia akan batal dengan sendiri bilannya ia bercanggah dengan kanun tanah negara. kalau nak menulis sesuatu yang hebat baik tulis TGHH presiden pas dah masuk umno bukan ke itu yang lebih mengemparkan dari menulis tentang stopa ali menulis pada tahun 2008.



kalau stopa ali menegur nizar melalui lamanweb tak boleh, bagaimana dengan teguran ust ahmad awang yang menjadi idola cilipadi007 yang menegur badan disiplin parti pas yang menghukum khalid dewa samad yang didapati bersalah kepada pas, hatib yang dijadikan contoh oleh ust ahmad awang tidak lagi membocorkan rahsia lagi sebab itu nabi memaafkan tindakannya kerana ia juga adalah seorang ahli badar yang dijanjikan syurga oleh allah, apakah taraf khalid @dewa samad begitu tinggi menyamai ahli badar? apakah ust ahmad awang tidak mempunyai no telefon untuk menghubungi tuan ibrahim tuan man, kenapa ust ahmad awang menggunakan blog untuk menegur. apakah jawapan anda wahai cilipadi007, jangan kerana nak menulis tentang stopa ali nak terus melemparkan fitnah dalam jemaah pas, artikel zaman tok kaduk diambil dan diulas kerana semakin banyak hal dalam kain puak puak cilipadi007 telah terlondeh. jangan baca ayat alquran hanya untuk kepentingan peribadi. kalau tak wala' kepada pemimpin pas, anda boleh join pkr dan wala' sepenuh hati. jangan jadi sampah menyusahkan orang ramai.

Ulasan