blogger terus merapu meraban dan mengfitnah pemimpin

alhusseyn kata di terfamous di perak kerana gelaran pak pandir yang diterima, alhussyen memang tak boleh menerima apa jua kritikan kepadanya, orang yang berlagak alim seperti alhusseyn memang layak menjadi blogger yang tiada intergriti, sebanyak mana ilmu atau hujah yang dilontarkan kepadanya, dengan selamba dan menggunakan ayat ayat yang digunakan untuknya di spin kembali untuk kepentingannya sendiri, namun untuk mengaku dirinya penyebar fitnah di alam cyber ini tidak sama sekali. tiada perasaan muhasabah langsung dalam diri alhusseyn. semakin hari kalau membaca artikel beliau tidak akan lari dari terus menyebar fitnah kepada pemimpin pas.
apa jua gelaran yang diberikan tidak berbekas dihari alhusseyn, mengkritik pemimpin yang tidak sebulu dengan akal fikirannya yang cetek akan diteruskan walaupun melemperkan fitnah kepada pemimpin, asal ada ruang dan kena pada tempat dia akan menyendok berita yang kena mengena dengan kepimpinan pas akan diterjah dan diulas seperti sudah tiada hari esok. sudah lama alhusseyn senyap selepas serangan fitnah alhusseyn kepada presiden parti terbongkar, alhusseyn hanya pandai menabur fitnah tapi tidak pandai mengaplikasikan apa yang dia perjuangkan benar tetap benar salah tetap salah. apakah ini yang diajarkan kepada anak muridnya. semoga anak muridnya tidak terjadi seperti gurunya ini, yang hanya pandai menfitnah tapi tak pandai menyekat fitnah. semoga alhusseyn sedar sebelum tanah menyumbat mulut.

Ulasan

  1. Salam ziarah... Kita didalam PAS usah lagi akan ada perkataan Marakbar... Marakbar.... kerana kita sudah belajar dari kesilapan. Tanpa ulama..... apa yang ada pada kita..... tiada apa dan kosong semata-mata. Berkenaan Alhusseyn tu dah memang gaya penulisan dia macam tu pasal beliau kawan saya dan saya tak boleh nak kata apa walaupun banyak perkara tidak sependapat.... salam berjuang buat golongan muda dan jangan tergelincir daripada landasan Al-Quran dan As-Sunnah.

    BalasPadam

Catat Ulasan