Teguran Buat PAS Kelantan

Manek urai telah kembali ke pangkuan PAS, tapi hanya utk PAS Kelantan. Pas Pusat atau negeri lain tidak perlu sangat kepada manik urai. Pemimpim pas pusat ke pas negeri lain hanya melukut tepi gantang sahaja, Begitu egonya pemimpin PAS Kelantan yg bukan main lagi melaungkan islam untuk semua. Tapi islam hanya untuk pemimpin pas kelantan, Begitu tingginya ego pengarah pilihanraya negeri kelantan, sampaikan sebelum diumumkan sudah mengetahui kemenangan PAS di kelantan dgn majoriti yg begitu tinggi. Sihir ke mandram yg digunakan oleh PAS Kelantan sampaikan begitu tinggi majoritinya yg diperolehi oleh Abang uje kita. Penyokong dan pendokong Pas negeri lain yg hadir tidak diperlukan, sampaikan Kelab Penyokong PAS begitu angkuh dan sombong meminta sesiapa yg menyokong UG tidak hadir dlm Pilihanraya Kecil Manik Urai, Siapa dia ni, berapa puluh tahun dah dia menyokong PAS atau dia hanya barua kepada UBN yg diseludup masuk kedlm pas.
Kenapa selepas 2 hari terakhir Ustaz Nasha dijemput hadir ke Manek Urai, dengan majoriti yg begitu tinggi perlu ke kepada kehadiran ustaz nasha, atau sehingga dua hari pas masih kalah dengan kehadiran ustaz nasha barulah pemulihan dpat dilakukan. Sampai bila pemimpin pas terus mendendangkan lagu yg mengasyikan kepada TGNA. Pas kelantan memang kuat dan tidak memerlukan kepada Penyokong PAS negeri lain. Kenapa ust nasha masuk hospital pun tidak dimaklumkan kepada TGNA atau pemimpin PAS Kelantan tidak tahu atau memang tidak mahu tau tentang rakan seperjuangan. Inilah sikap Pemimpin PAS KElantan.
Semua penyokong dan pendokong PAS Negeri lain yg hadir ke manik urai begitu kecewa dengan sikap penyokong dan pemimpin PAS KElantan, semua mereka membawa balik berita yg amat kurang enak didengar tapi amat baik untuk UMNO Kelantan. Menuduh umno Assobiyah tapi PAS KElantan sendiri mengamal dasar jahillah semacam tidak mengaji ugama islam seperti dlm tazkirah yg selalu didengar dipagi jumaat. Begitu tinggi dan meluasnya dasar Asobiyah dlam diri pemimpin PAS KElantan. Semoga Pihak Pemimpin PAS Negeri lain tidak mengamalkan dasar asobiyah

Ulasan