jika azmin tidak memecat exco pas bermakna pan akan terus dirundung malang

party pengkhianat balaci dan barua kafir pan terus dirundung malang. walaupun selangor antara negeri pencuri dan perompak kerusi ulung namun pan dilihat hanya sebuah party anjing. pkr tidak pernah mengambil kira pendapat pan, pemimpin pan hanya dilihat sebagai pemimpin tiada otak dan tidak mempunyai nilai tambah kerajaan selangor, jika azmin memilih exco dari pan yang menang atas tiket pas seperti bekas tahanan ISA saari sungib dan hasnol mat jawa dilihat azmin akan dilihat cenderung menjadi pengkhianat. azmin yang dilihat hanya melihat pemimpin pan sebagai pelapik tempat duduk pkr dimana mana pun. walaupun setiap hari pan menyalak dan melaungkan bahawa semakin ramai pas masuk pan namun kata kata pemimpin pan yang mana adalah pengkhianat islam tidak dapat membuktikan benar dakwaan bodoh mereka. pan akan terus begitu sampai mampus. menjelang pru ke 14 pan sedang menggali kubur besar untuk menanam hidup hidup pemimpin g18 yang keluar dari jemaah islam dan mengkhianati islam seluruhnya. dap kafir yang menaja g18 semakin hari semakin sasau dan mereng. dari meeting dalam hotel mewah penyembah kafir dilihat semakin papakedana dengan penutupan wisma wisma amanah diseluruh negara walaupun dinafikan oleh geng 18.

mesyuarat pan semakin hari dilihat bermesyuarat dalam keadaan semakin uzur, dan tak mustahil bahawa pan akan bermesyurat dalam reban ayam selepas ini kerana tidak ada lagi dana masuk ke account. mesyuarat pan memutuskan jika penaja rasmi menarik diri, pan akan bekerjasama dengan umno dalam pru ke 14, mad sabu sudah memberikan amaran kepada penaja utama pan, namun dap kafir tidak menghiraukan sangat suara pemimpin pan yang mana dap kafir dalam kajiannyan mengatakan bahawa pan adalah party pengkhianat dan tidak akan mendapat kepercayaan rakyat. bagaimana pan nak meneruskan survival party sedangkan kewangan sedang dalam keadaan muflis. sumbangan yahudi atau cia tidak lagi mencurah sebagaimana diperingkat permulaan penubuhan pasma dan gerakan harapan baru. dana dana ini tidak lagi diberikan kerana pemimpin pan hanya tahu bercakap siang dan malam tanpa henti, bagaimana ketua wanita pan hanya berseorangan tidak ada gerak kerja selain menghabiskan masa menikmati gaji dan elaun haram. ketua wanita pan tidak bermaya walaupun setiap hari bercakap tanpa henti.

2 ekor pengkhianat jemaah islam saari dan hasnol sudah tidak mampu bersuara lagi walaupun berkali kali menunjukkan sd yang mereka tandatangi sewaktu menyokong nenek tua menjadi mb dulu. azmin tidak menghiraukan sd walaupun din ayub tuba mengatakan kalau ada sd bukan satu perkara main main. sd saari dan hasnol menyokong nenek tua menjadi mb akhirnya memakan diri sendiri, walaupun menjadi anjing namun anjing sudah tak berguna lagi, saari sungib dan hasnok makin dilupakan dan akan terus diingati sebagai barua balaci dan pengkhianat islam.  impina saari dan hasnol mahu menjadi exco sudah berjuta kali dinyatakan secara terang dan secara sinis dan juga dalam kenyataan berlapik. aziz bari melayu dap yang sibuk bercakap perlembagaan kafir berharap dia dilantik menjadi senator atau paling tidak menjadi pengerusi glc selangor atau paling tidak menjadi pengurus kilang. namun aziz bari melayu dap masih gagal menjadi ahli politik kerana aziz bari melayu dap hanyalah pensyarah yang bahalol.

#panjahanam

Ulasan