jangan bodoh macam mad sabu .. mad kekabu akan dipecat kerana sangat bodoh

pelbagai puak yang ada dalam pan mula berusaha menjatuhkan antara satu sama didalam pan, qabilah mad kekabu tidak mempunyai ramai pengikut dalam pan mula merasakan bahawa mereka akan ditendang atau dijatuhkan jika party pan bersiap sedia untuk menjadi party kafir sepenuhnya. pan yang dibeli dari pajak gadai oleh nuar tahir melakukan kerja yang sama sewaktu membeli pkr dari pajak gadai. nuar tahir bersama geng kroninya membalun wang yang banyak sewaktu membeli party pajak gadai. pemimpin pan bagaimana nak berpolitik sedangkan nak tubuh party baru pun GAGAL setakat cakap banyak sebagaimana blogger bangang yang menjadi penyembah kafir. nak bina party pun tak pandai bagaimana nak memerintah malaysia. lihatlah betapa bahalolnya peguam dan profesional dalam pan sampai sekarang pan masih dalam peringkat party penaja walaupun sudah berkurun ditubuhkan walaupun ejaan party amanah nasional adalah pan tapi dibaca amanah oleh maloan maloan bahalol dalam pan. dari atas sampai ke akar umbi sama bangang dan bahalol.
Image may contain: 8 people, people standing and text
fatwa dari leman kepala taik
huse muse yang baru dilantik dalam party pan menjawab naib presiden pan. party yang tiada hala tuju akan melantik dan akan terus melantik jika mampuz memohon menjadi ahli selepas dipecat. terlalu ramai pemimpin bahalol dalam pan dan pelbagai aliran dan golongan penyembah kafir paling ramai dalam pan, pan tidak meminda perlembagaan dan hanya menukar nama dan masih gagal mengemukakan perlembagaan party. perlembagaan party adalah sesuai dengan jiwa mad kekabu dan nuar tahir tersenyum kerana dapat membalun banyak wang dari golongan bahalol yang kalah dalam pemilihan pas. jika pan mengadakan pemilihan pasti mad kekabu akan disepak kerana organisasi pan hanya berpandukan organisasi dap kafir kerana itulah tujuan utama ditubuhkan. mad kekabu yang menerima elaun tetap setiap bulan dari kerajaan kafir dap dan pelbagai projek dipenang mad kekabu diantara orang kaya dalam pan selepas keluar pas. jika masih kekal dalam pas mad kekabu akan kekal miskin kerana tidak berpeluang membalun projek dipenang sebagaimana janji geund end kepada mad kekabu. pan akan retak dan pecah bila diadakan perhimpunan agung namun nak buat perhimpunan agung bagaimana ahli tak ada. ahli pan hanya orang mati orang gila orang mereng.orang nyanyuk yang mana menunggu mati. ahli pan adalah ahli yang mempunyai pandangan dia saja yang betul orang lain salah akan mengganggu keseluruhan pan yang akan mati dalam bebal.

Ulasan

  1. yang kaki ponteng parlimen takde pulok ku ulas. yang datang asyik dok main fb langsung takde citer pasal gst oh ye hang punya presiden yang kaki ponteng tu sokong kata gst tu bagus patut la. sokong la esok2 anak cucu ko nak beli rumah pun tak mampu.

    BalasPadam

Catat Ulasan