seminar mahagaru mad awang anjuran pan sepatutnya menggantikan seminar pemikiran tok guru nik aziz

party balaci barua anjing dap kafir pan sepatutnya tak mengadakan seminar pemikiran tok guru nik aziz yang tidak ada kena mengena dengan mereka. tok guru nik aziz tak pernah keluar pas dan mengisi borang party cap ayam negara. bagaimana jawapan bodohnya hasbie yang mengatakan bahawa pernah menganjurkan seminar pemikiran asri, asri pernah menjadi presiden pas, betapa bahalol hasbie muda yang tak kenal siapa asri dan tok guru nik aziz, tok guru nik aziz tak pernah menjadi ahli pan, party barua dap kafir, tok guru bukan penasihat umum dan bukan ahli pan, oleh itu pan tidak sepatutnya menggunakan nama tok guru demi memungut derma untuk mengisi kantung party pan yang sudah muflis, perbelanjaan mewah mad kekabu, din ayub, nipa mydinmall, mariah careey one rahim dan che berahim yang hidup mewah. akhirnya terpaksa menganjurkan seminar menggunakan nama tok guru nik aziz untuk mencari wang. nipa mydin peguam tolol yang terlepas dari azab lumpuh kembali mencari nama dan disiarkan oleh blogger tolol cikgu pencen ali kusyen. seminar pemikiran mad awang sepatutnya dianjurkan dan melihat sejauh mana hebatnya malaon bernama mad awang dalam menentang islam dan mengadakan perjanjian belakang mati dengan dap kafir perak. bagaimana mad kawang mengkhinati islam.
satu satu manusa berbaju oren kasihan
pan sepatutnya tak perlu lagi menyebut nama tok guru nik aziz kerana tok guru tak ada kena mengena dengan party anjing kafir dap. pan hanyalah barua. blogger celaka penuh dalam pan. pan perlu mencari sendiri pemimpin yang boleh diketengah sebagaimana penyanjung mad kekabu alhusyen yang berbangga kononnya party nyamuk pan boleh menjadi pengerusi dengan sakitnya nenek tua dan masuk hospital. apalah sangat party kuasa 10 yang dianugerahkan oleh one rahim. mad kekabu hanya menjadi pengerusi dan tidak dapat memutuskan apa apa selain menjadi anjing tunduk dan patuh kepada dap kafir bersatu dan pkr. mad kekabu hanya bercakap apa yang sudah diputuskan dan mesyuarat majlis hanya berlangsung dalam keadaan tergesa gesa dan mad kekabu dipanggil untuk membaca keputusan mesyuarat. bagaimana pan tidak akan dapat bertanding dalam pru ke 14 ini kerana kekurangan dana. mad kekabu sudah berjuta kali meminta pertolongan kepada pakatan namun tidak dihiraukan. mad kekabu kata pan tak akan dapat bertanding di mana mana jika tiada bantuan wang yang dijanjikan oleh mereka walaupun mad kekabu mendapat projek ratusan juta dipenang. mad kekabu sudah menyimpan wang demi persaraan yang memalukan kerana walaupun sejuta kali mad kekabu bertanding pasti akan kalah tertungging.,

Ulasan

  1. Bila ada blogger celaka tulis parti Islam Amanah, gua muntah hijau. Dalam banyak-banyak ularmamak luar biasa mereka, nama TGNA juga dijaja buat seminar.

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah...ramai Munafik dah kena Flying Kick masa Mukatamar lepas! Tapi bunyi khabar ada sekor dua lagi masih degil nak jadi 'gunting dalam lipatan' dalam PAS. Minta PAS Pusat ambil tindakan segera untuk 'cold storage' mangkuk-mangkuk tersebut!

    BalasPadam

Catat Ulasan