langgar seluruh negara .. pastikan pkr hilang selangor dan dap kafir dipenang

seluruh cawangan pas memutuskan menghantar usul memutuskan kerjasama dengan pkr bengong. keperluan untuk mengadakan kerjasama dengan pkr tidak ada hasil selain mereka hanya berlagak dan tiada pekerja diperingkat bawah walaupun bercakap besar sebagaimana pan, pan terengganu sudah bingung apabila  memikirkan bagaimana nak menghadapi pru ke 14 tanpa pekerja dari polling agent sampailah gerak kerja kempen semuanya memerlukan pekerja, satu parlimen pun tak ada lagi pekerja bagaimana pan nak letakkan calon seluruh terengganu. jika calon pan bertanding pun ianya setaraf dengan party bebas nenek yang bertanding dengan mad kekabu. miqdad yang dikatakan akan bertanding di parlimen marang dan dun rhu rendang atas arahan kafir dap masih bingung apabila bercerita pasal pekerja. walaupun dibayar namun tiada yang sanggup bekerja untuk miqdad yang sudah berpindah ke selangor mnjadi penceramah pkr dan dap kafir., ayah miqdad boleh bekerja namun siapa nak turun ke setiap lokaliti dun dan parlimen, miqdad kena import anjingnya dari perak iaitu alhusyen@cikgu ali pencen.
Foto Buletin Istiqomah.
barua dan anjing dap kafir
jika usul ini dihantar dari peringkat bawah ianya adalah isyarat bahawa kerjasama antara pkr dan pas akan berakhir. pkr dan 3 lagi party pembangang akan menghadapi pas diseluruh tempat. nenek bodoh dipermatang pauh akan berakhir., legasi nuar braham akan berakhir dipenjara. dilembah pantai pandan semua akan berakhir. zaid berahim pun pasti akan meneruskan tradisi jack danial sampai mampus. dap hanya perlu tewas di 5 dun dan pekerja dap kafir pasti kembali menjadi pengganggur selepas ini, sejer zaidi, fuckaq, leman rjaa fitnah, aishah dan aby kavadi akan merempat selepas ini dan guend pasti merengkok dalam penjara. pkr pasti mereng jika hilang selangor dan tiada tempat untuk mengebas harta rakyat. one g pun akan menggangur selepas ini kasihan.

#pergi mampus sama pkr
#permatang pauh kubur pkr

Ulasan

  1. yahoo tak sabar nak tengok din ayam berniaga kat pasar malam semula. din tontowi kena kepung dengan jais masa bagi kuliah. perg. berambus cepat lagi elokk. oh ya yang jadi dewa aritu sapa tak ingat nama pulak, lepas ni boleh la berlakon opera cina sebab gaya mutu dan keunggulan dah ada. boleh la ayah pink tu pencen asyik sakit je,,, aritu scan otak dah elok ke. tolong cakap kat yusni mat piah tu yang hilang deposit suruh masuk bertanding kt permatang pauh. tak sabarnya nak tengok PIGS terkubur....

    BalasPadam

Catat Ulasan