dimana saja pan bertanding pasti akan KALAH TERUK .. mad kekabu ke huse kuse semua sama je akan kalah teruk

huse muse dihalau dari dewan undangan negeri kelantan dan mencatatkan sejarah seekor adun yang tolol dihalau keluar kerana tak hadir mesyuarat dun. huse hanya makan gaji bute dan menibai wang dari sumbangan dap kafir penang kepadanya. huse dicalonkan menjadi calon mp kota bharu oleh one rahim yang sudah nyanyuk kerana tak mahu bertanding dan tidak mahu menanggung malu akibat kekalahan. one rahim bijak menyimpan rahsia kerana jika dia tak bertanding dia boleh jual lagi pelawak dengan mengatakan dia hebat. one rahim akan menghantar anjing dan barua pan untuk bertanding termasuk che berahim, jeming masam yang hanya menurut saja apa kata huse muse. jika derhaka jeming tidak akan dibayar gaji. mad kekabu sudah tahu waluapun dihantar ke negara cina sekalipun mad kekabu tetap akan kalah kerana sejarah telah buktikan bahawa mad kekabu akan kalah walaupun bertanding dengan nenek tua yang tidak pandai membaca. din ayub yang tak pandai berhujah dalam dewan parlimen akan bertanding didun dan parlimen kerana pan tak cukup calon dan wang. wang sudah habis ditibai oleh nuar tahir dan mad kekabu sudah tahu. pan hanya mahu acah pas akan pas memberikan dia satu kerusi dikelantan agar dapat bernyawa sepanjang masa lagi.
dewa sembahan alhusyen dan pan seluruhnya
sejarah tak akan dilupakan bagaimana seekor adun pan yang tolol sibuk nak bercakap sedangkan selama 4 TAHUN Tak pernah hantar soalan kepada dewan undangan negeri. huse hanya makan gaji bute dan berceramah bersama mahazalim mahathir. che berahim dan one rahim tersenyum bila melihat gelagat huse yang menjadi gila dalam dewan undangan negeri. huse sudahlah bacul dimana mana bercakap tanpa henti. huse tak layak lagi menjadi adun dan mp sebab itu huse tak lagi berminat untuk bertanding dan hanya mahu menikmati pencen HARAMNYA. huse sudah tak layan mana mana pan dan hanya akan menjadi pengacau dalam dewan dan diHALAU KELUAR dan membuat kenyataan media yang sedang menunggu. MSO anjing setia huse yang baru sedang galak menyalak kerana huse sudah berjanji akan melantiknya sebagai pa jika huse menjadi mb kelantan dalam mimpi. mso bersetuju dan sanggup menerima gaji dalam bentuk rupiah. antara kabinet bayangan huse dikelantan adalah jeming menjadi exco kambing, sham agaz menjadi exco royalti minyak, che berahim menjadi exco perusahaan agama. semuanya sudah bermimpi dan menempah jacket. tapi semua itu DALAM MIMPI huse bin muse.


#husemuse bahalol
#huse makin mereng selepas langgar baiah.

Ulasan

  1. yang makin mereng ialah exco agama siang malam cakap baiah. sampai kat luggage pun nak tulis exco. gila kuasa betul. tulis nama pun cukup tapi sebab riak kat tag barang tulis exco. agak lepas PRU ni jadi apa ye.

    BalasPadam

Catat Ulasan