salahudin pan bertandinglah di dun cempaka kalau berani... kalau setakat sembang kosong buat apa

Written By FZT on 06 Januari, 2017 | 8:25 PTG

salahudin diantara calon calon pemimpin pan yang boleh dikategorikan SEMESTINYA KALAH kalau bertanding dimana mana pun. tidak mempunyai kekuatan grossroot sebagaimana bercakap besarnya. bertanding dikubang kerian atas ehsan pas kelantan namun bercakap besar nak jadi mb johor pada pru ke 13 yang lalu. lalu dia bertanding di johor akhirnya mampus tertungging. salahudin yang kalah di parlimen pulai dan dun nusajaya menyaksikan salahudin antara pemimpin pan yang tak akan menang walaupun bertanding dikawasan selamat.  oleh kerana dikatakan akan dilantik menjadi mb johor jika pakatan menang waktu itu akhirnya salahudin diistiharkan kalah teruk. dan sekarang oleh kerana salahudin bersama greencock blogger barua sepatutnya menerima ancaman iskandar supaya bertanding di dun cempaka dan kemungkinana pan boleh menjadi mb selangor. salahudin mungkin boleh bertanding di parlimen pulai sebagaimana nenek bangang bertanding di selangor dan penang. akhirnya nenek bini nuar braham makan gaji buta kerana hanya tahu kesana kemari tanpa hala tujuan. walaupun dilantik menjadi ketua pembangang namun tak ada kesan kerana hanya menjadi mak turut kepada dap kafir.
Related image
CALON PASTI KALAH
mad sabu presiden pan yang akan kalah jugak jika bertanding dalam pan
salahudin tak payah bercakap besar istihar saja akan bertanding di dun cempaka dan parlimen pulai tanpa persetujuan pakatan pun biasanya salahudin dah biasa buat dalam pas, tak akan dalam pan salahudin akan menjadi pemimpin yang hebat. iskandar dah bagi ugutan pada pan dan pan sepatutnya meletakkan calon bukan calon sebagaimana sungai besar seekor walaun yang tak tahu hujung pangkal yang sudah berhenti menjadi ahli pan selepas kalah tertungging di sungai besar. salahudin dan mad sabu yang sepatutnya bertanding tak berani kerana sudah pasti tahu mereka akan kalah lebih teruk dari itu jika mereka dua ekor bertanding. mad sabu calon yang sememangnya akan kalah. di pru ke 14 pasti salahudin dan mad sabu mad awang akan bertanding namun yang pasti KALAH DALAM tangan. pan akan kalah semua kerusi walaupun cakap berdegor degor sebagaimana biasa. walaun walaun blogger pan akan menaikkan martabat salahudin dan mad sabu walaupun akan kalah dengan majoriti teruk. salahudin tak payah nak berkokok macam ayam jantan. jika nak buat experimen teruskan didun cempaka boleh lah tengok bagaimana pan boleh menang ke pan pasti akan kalah. jangan ingat pas takut dengan pan walaupun pan dikatakan kayaraya hasil sumbangan dana dap kafir yang mana sekarang dah nampak kepapakedanaan bila sua tak lagi mengadakan kenyataan akhbar dihotel hotel mewah. mad sabu sudah menghilangkan diri sejak peristiwa iran.

1 comments:

Saiful Azmi Husin berkata...

Skrg ni.semua pemimpin PAN tengah lobi DAP untuk bertanding dikawasan selamat! Tapi PKR tak bagi, jadi PAN Imayam ikut arahan DAPig untuk kacau kawasan PAS! Jadi PAS bagi warning kat PKR jika ada mana2 parti dari Pakatan Hopeless kacau kawasan PAS, PAS akan kacau kawasan PKR terutama kawasan majoriti Malayu! Jadi PKR kecut perut kerana tahu ancaman PAS boleh sebbkan semua kerusi PKR dikawasan Melayu akan kalah termasuk P. Pauh!
...jadi hanya kerusi majoriti Cina kafir shj PAN ada harapan untuk menang...hahahahh

Catat Ulasan