pergi haji tak mabrur kata mahathir disambut raja koring yang makan haram melanggar baiah

selepas berjaya mengangkatkan nama sebagai barua dan balaci dap kafir, pan meningkatkan lagi taraf mereka sebagai barua dan balaci kepada mahathir yang menubuhkan party bersatu. ahli bersatu hanya tak sampai 55 orang pun pan sanggup julang, dosa mahathir selama berpuluh puluh tahun diampunkan dan disucikan oleh pejuang pan ahli dan pengikut mereka. dosa mahathir mencelakakan rakyat malaysia dengan pelbagai penswastaan yang menekan dan membebabkan rakyat menjadi bersih dan mensucikan bila join pan dap kafir. pan menjadi juara membersihkan dosa mahathir, apa kata kata yang keluar dari mulut mahathir dianggap keramat oleh pan dan mahpus omor. mahathir yang bercakap bab islam disambut dan dijulang oleh pan yang sedang lapar mencari dana wang untuk menampung aktiviti party yang semakin suram,

raja korin yang melanggar baiah tibatiba bercakap pasal islam sedangkan diri sendiri makan haram. sepatutnya raja korin mp kuala terengganu letak jawatan tak payah lah nak bercakap soal haram. mahathir yang nyanyuk pun diambil kira percakapannya. mahathir sudah luput tarikhnya. raja korin sepatutnya letak jawatan baru boleh bercakap halal haram. sekadar menjadi jurucakap mahathir tak ada makna adanya party pan. pan hanyalah barua dan balaci kepada mana mana party yang sanggup bayar lebih. pkr yang sudah mengurangkan bayaran janji akhirnya mahu dilanggar oleh pan. pkr hanya lauiji yang nak menyaman najid akhirnya menukar arah. bodohnya punya lapuiji. lapuiji sudah diangkat menjadi dewa akhir terkulai membuat report pada orang lain sekadar mengambil hati pengampu pan dia.

pan menjadi pengangkut najis mahathir dengan membela mahathir dimana saja dan apa saja kata kata nyanyuk mahathir. pan boleh hapuskan dosa sebagaimana paderi menghapuskan dosa manusia, tak caya tanya mujahil mujahil kata bunuh diri pun syahid. mad awang belum bukak kitab oren lagi pasti bila kitab oren dibuka mad awang pasti bersetuju dengan kata kata mujahil.mad awang tak kisah apa apa asalkan fulus masuk acount je. pan sudah menjadi party keliru cacamarba dan tiada pendirian adalah sifat utama. setiap hari pemimpin pan hanya tahu mengfitnah dan kelentong rakyat dan pengikut mereka yang bodoh tuli tolol dan bangang ssebagaimana alhusyen.

Ulasan

  1. DAH NAK JADI GILA BABI PUN....DEPA DOK MERAPU MERABAN GILA TALAK

    BalasPadam
  2. MahaKutty ingat lepas dia pi haji, dosa dia dan regi UMNgOk yg bunuh penduduk Memali kira hapus kot! tu sebab MamakKutty tua bangka ni berani bagi 'fatwa kutty' dia!

    BalasPadam
  3. derr kalau ponteng kerja dan makan hasilnya haram ke halal.

    BalasPadam

Catat Ulasan