mahathir perlukan barua dan balaci

mahathir pengerusi party bunga raya yang baru dilancarkan sebagaimana mahathir melancarkan kereta proton. penuh sindiran kepada pas. mahathir yang sentiasa anti islam dari awal sampai ke tua terus menerus membuktikan dia adalah anti islam. sifat mahathir tak pernah berubah dan oleh sebab itu zaid berahim pemabuk tegar yang tidak menjadi ahli party diberi laluan membuat ucapan. zaid berahim mamat mabuk yang menjadi barua dan balaci mahathir berucap dengan penuh kemabukan sebagaimana che berahim. seluruh pemimpin barua pan hadir. kelihatan mampus bangang hadir dengan memakai baju hijau dan berlagak seperti pondan tua di lorong belakang. oleh kerana mampuz dijemput atas kapasiti peribadi maka gegak gempita mampuz memberikan ucapan dan berikan kenyataan bangangnya. walaupun sudah beribu kali menentang pas, mampus sudah sampai kepenghujung jalan dalam pas, selepas ini mampus akan dipecat dan akan segera masuk party mahathir untuk menjadi anjing mahathir yang paling taat.
komunis yang baru keluar dan fitnah kerajaan kelantan
sham agas barua husam selepas gagal dipikul oleh ketua pemuda pan kelantan
tubuh baru ngo lagi bakat fitnah yang digilap oleh alhussyen
mso pakar fitnah namun tidak kelihatan huhu husam kuasa gandaan 10 15 tidak kelihatan. mahathir selama 22 tahun menghina rakyat malaysia, menjahanamkan malaysia akhirnya dibersihkan oleh pan pkr dan dap kafir. tiba tiba mahathir menjadi cuci  yang mengciutkan. nuar braham sudah dilupakan oleh geng geng bangang dalam pakatan. nuar brahm sudah dibuang jauh jauh walaupun mad kalbu menyebut beberapa kali kononnya nuar braham masih dihatinya. bini nuar braham sendiri sudah melupakan nuar braham yang mana menurut aje kata kata bangang mahathir. mahathir mahu menjadi juara pembangkang, sedangkan mahathir sedang kaya raya bersama anak menantu sebagaimana umno lain. yang menjadi halangan mahathir hanyalah najid selepas najid turun mahathir akan kembali semula ke dalam umno. percaturan mahathir sudah nampak dibaca dan hanya balaci barua seperti pan pkr dan dap kafir yang tidak dapat membacanya, dap mahukan kuasa dan mempergunakan mahathir. pan yang tidak ada hala tujuan penubuhan hanyalah pengelap kaki mahathir. pan mencari jalan untuk menyelamatkan diri walau pun sudah tahu pan akan mampus menjelang pru ke 14.

Ulasan

  1. seronok nya round kat PCB naik rovers diskaun, bagus FZT mu tulih la mcm ni, nanti ambo nok gi london lagi makan ais kacang pulok..

    BalasPadam

Catat Ulasan