kolid semak jangan bengong sangat

pengarah komunikasi party pan kolid semak yang digelar bluetooth man memaparkan lagi kebodohannya sebagai pemimpin pan. pas tak akan bekerjasama dengan pan, pan kena hadapi pas atau hadapi sesiapa saja kerana pan bukanlah jenis party yang ada ahli dan penyokong, pan hanya mahu menumpang jentera party sebagaimana pkr. pkr yang ada hanya menumpang hidup dengan party lain. pan hanya ada pengampu dan balaci. yang ada hanya depan pc yang mengagungkan kehebatan pemimpin pan, ceramah pan hanya dihadiri oleh ahli dan penyokong yang hanya dikuasa dengan kuasa 10 dan 15. kolid semak kena cari kekuatan sendiri bukannya hanya tahu bercakap sepanjang siang dan malam, kemajuan party makin teruk. pan dikelantan semakin merundum walaupun dengan kemasukan husam kuasa 10 dan juga dari pihak lain. kekuatan pan semakin malap diseluruh malaysia, kenyataan demi kenyataan pemimpin pan menambahkan kebencian rakyat kepada pan bukannya kepada umno.
pan setuju dengan dap kafir
kolid semak dan pemimpin pan seperti mad sabu salahudin hatta baiah raja korin husam sepatutnya kurangkan bercakap semakin banyak cakap semaking bangang. husam yang mula dikatakan hebat dalam dewan akhirnya digelar pak pandir dan luncai dalam dewan kerana tak mengikut undang undang dewan. sidang dun bukan kedai kopi yang ketua pemuda pan kelantan jeming assan yang duk lepak hari hari untuk melemparkan fitnah. janji jeming nampaknya terus terusan menipu bersama samm dan sham agaz yang sekala sekali timbul tenggelam buat kenyataan bengong bersama one rahim dan husam. kemasukan sham agaz tidak nampak apa apa impact selain menambah kebodohan dalam pan yang telah disahkan adalah barua dan balaci kafir dap. mereka tak akan berani langgar kerusi dap kafir kerana sebagai penyembah tegar kafir mad awang akan mengeluarkan fatwa mengharamkan pan melawan kafir dap.
hebatnya dewa pan
3 penjuru seluruh malaysia, apakah kolid semak pekak ke tuli. kolid semak tak perlu nak berangan angan lagi nak kekalkan shah alam selepas ini. mariah dipastikan akan kalah dikota raja, hanipa mydin disepang akan ditamatkan riwayatnya. hatta baiah boleh berkira nak berbini lain. husam disalor akan disalirkan masuk longkang. mampus dipokok sena akan dicari pokok sena yang baru. nizar selamat jalan changkat jering. aminohuda boleh berkira nak tamat riwayat sendiri atau meneruskan usaha bangangnya. raja korin diparlimen kuala terengganu dah boleh bawak hilux meronda ronda selepas dipencen kan awal, seekor pemimpin pan yang sangat tolol. syed azman dah tak perlu balik lagi ke batu buruk.  untuk bekas banduan isa saari sungkit dah boleh melupakan jawatan exco selepas ini bersama hasnol. mujahil akan dilempar masuk ke parit buntor. mad awang mad sabu salahudin confirm akan kalah dimana mana pun mereka bertanding hatta melawan nenek sekalipun.

Ulasan

Catat Ulasan