che berahim pan kelantan tengah mabuk jack danial

che berahim pan salah seorang penyokong dap kafir dikelantan. pan dibawah che berahim yang sedang mabuk kerana sokongan dap kafir akhirnya berjaya membodohkan husam bersama one rahim. che brahaim yang banyak berceramah dan mengutuk dan mengfitnah pas kelantan semakin mabuk bila menafikan bahawa pan sedang bekerjasama dengan umno untuk menjatuhkan kerajaan islam pas kelantan.  DASAR PArty pan adalah sosialis dan tidak ada kena mengena dengan islam generasi mana mana pun. dasar pan adalah koomunis soosialis kafir dan sewaktu dengannya. mad awang hanya pembaca doa dalam pan bersama gani. mad sabu membawa agenda menyembah kafir dipersetujui oleh mariah yang marah kerana cukai arak terlalu tinggi menyebabkan kafir tak dapat minum arak, jika pan memerintah malaysia pasti mariah akan mengusulkan agak Carlberg di shah alam di adakan cawangan dikota raja dan seluruh malaysia termasuk kelantan demi memastikan arak terus murah di malaysia. one rahim pasti akan bersetuju.
Image result for che ibrahim pan kelantan
umno dan pan bersatu dikelantan
che brahim menafikan bhawa party pan nak bekerjasama dengan umno untuk menjatuhkan kerajaan pas kelantan. che berahim sudah mengaturkan beberapa pertemuan dengan umno kelantan dan memohon banyak bantuan agar pan kelantan dapat hidup. melalui ketua pemuda pan kelantan yang banyak menyalak dari bercakap diadakan rancangan namun tidak mendapat sambutan menyebabkan ketua pemuda pan kelantan cakap besar dalam beberapa siri video rakaman syok sendiri. ketua pemuda pan kelantan yang berjanji nak membayar sewa dikrai nampak tak akan ditunaikan kerana pan sudah kering kontang. jalan terakhir adalah menyembah UMNO dikelantan. che berahim bersama one rahim sudah beberapa kali bertemu dengan pemimpin umno kelantan untuk kelangsungan hidup pan dikelantan. kehidupan mewah pan kelantan sudah lama berakhir walaupun bangunan pas salor husam sudah jual seluruhnya. husam nampaknya tak lagi mengadakan kuliah jumaat kerana kekurangan pendengar walaupun mula ramai termasuk ketua pemuda pan kelantan. akhirnya husam memberhentikan kuliah kerana kekurangan dan terus mendapat malu jika meneruskan kuliah bangang setiap jumaat.

Ulasan

  1. jangan tuduh orang jual pil kuda dah la. ini bukan fitnah ye nama tak sebut..

    BalasPadam
  2. Ada puak tu ckp pas nk ug dgn umngok tp smpai ke hari ni x ug2 pn...puak2 yg ckp tu xlain xbkn geng2 PakatanHaramjah...ni saya sebut nama terus tau...pan dap pkr sbgai pencerahan

    BalasPadam

Catat Ulasan