siapa bersama mahathir akan terus bingung bangang bahalol dan bodoh

pakatan yang ditubuhkan oleh pan dap kafir dan pkr tidak kemana kerana sebagaimana yang diketahui pan hanyalah anjing kepada dap kafir. konvensyen pan hanyalah satu medan interpretasi kebodohan dan kebangangan pan, contoh utama lihat bagaimana faiz fadhil membuat ucapan. ucapan dari pemuda pan yang tidak relevan dan hanyalah menurut pandangan bahalol. faiz fadhil adalah contoh kegagalan pan membentuk anak muda yang boleh berhujah secara ilmiah. kebodohan faiz fadhil sama dengan naib ketua pemuda pan. suhaizan kayat yang lebih mereng bila berhujah. suhaizan kayat dikenang sebagai bekas ketua pemuda pas yang paling lembap dalam sejarah pas. bila dia menyeberang masuk pan adalah satu majlis kenduri dengan perginya seekor pandir dari dalam pas. yang ada seekor lagi lebai malang mampuz umur. mampuz terus menerus ada dalam pas apa yang di cari entahlah, mangkuk ayun mamfuz tak keluar keluar walaupun jiwanya bersama party pangan.
Image result for mahfuz omar bahalol
masuklah pan wahai mampus.. tunggu apalah lagi pencacai barua dan balaci
pan yang tidak mempunyai hala tuju selain menjadi pencacai dap kafir, mad sabu sama sekali gagal mencari dimana hebatnya pan, sewaktu dalam pas dulu mad sabu seringkali mengutarakan pandangan yang mengatakan pandangan dia selalu tersekat dengan majlis syura dan presiden, bila menjadi presiden party panGAN, mad sabu tiada apa apa yang diutarakan selain mengecam dan mengutuk pas sebagaiman suhaizan kayat. selaku setiausaha organisasi pan malaysia, dalam party pan ramai pemimpin yang gila jawatan saja yang ada pengikut ada sekor dua dan tiada pekerja bagaimana pan nak teruskan hidupnya., sekarang pan adalah satu party yang tidak pernah masuk pilihnaraya menang kerusi dun dan parlimen. pan satu satunya party perompak dan penyamun besar besaran dimalaysia. akan dikenang sebagai pembawa waris dan darah penyamun perompak pencuri dan pengkhianat islam, pan membawa wadah abdullah ubai yang ulung. siang malam bercakap rahmat seluruh alam namun hukum islam pun ditentang, perlembagaan party jelas mengatakan bahawa junjungan mereka perlembagaan sosialis. perlembagaan party yang tidak dipinda kerana puak profesional dalam pan tak pandai nak menubuhkan party apatah lagi nak menguruskan party. segala benda hanya menjadi pak turut kepada organisasi dap kafir. nuar tahir tengah berkira kira nak lari dari pan dan mewujudkan party baru selepas ini.

kroni mahathir dalam keadaan parah sekarang, oleh sebab itu mahathir mahu menjatuhkan najid dan menaikkan kroni baru supaya kroninya kembali mewah. pan turut merasakan kemewahan jika berjaya menurut jejak mahathir. namun rancangan mahathir sudah dapat dihidu siang siang oleh pas dan umno. umno berjaya menghalang kegiatan mahathir, pas melarikan diri dari bersama mahathir dan pan yang sentiasa bengong sebagaimana salahudin dan mujahil. kerjasama antara bersatu dan pakatan tidak kesampaian. pan dan bersatu akan membahagikan kerusi pas jika mereka bersama. pan akan bertanding dikerusi pas bermakna bersatu tidak ada kerusi kerana pkr dan dap kafir tidak akan berikan kerusi mereka walaupun satu. pan gang pasti sudah bertanding kerusi pas, apakah hatta talak tiga akan berani bertanding dikelantan lagi? atau bercakap besar sebagaimana biasa, strategi hatta dah lapuk bersama zulkifli bodoh. muka bodoh suhaizan kayat pasti kembali bersama mad maslan. kembar seiras sekor pan sekor umno. sama sama bahalol dan bangang

Ulasan