sebut saja menghina islam .. dap dan pan adalah kembar

pan memang sudah rosak yang tak dapat dibaiki lagi. party yang ditubuhkan hanyalah menjadi barua kafir dan menjadi tongkat kepada barisan nasional, bila pan tiada dalam peta politik malaysia pembangkang mudah menjatuhkan barisan nasional. pan hanyalah party yang tahu bercakap siang dan malam. narative kata zul bengong, yang hanya bermain prosakata seolah sangat hebat namun ianya adalah usang. zul hanya tahu terperok dalam bilik. zul hanya mereka reka ayat untuk menyedapkan ceramah perkataan, bagaimana dia berada dalam pas dulu, siang malam hanya menulis staratgi yang hanya ikut pandangan dalam bilik bukannya terjun ke dalam rakyat. banyak berlaku kebodohan dalam mengutarakan pandangan. begitu jugak hatta yang mengguna pakai tektik lapuk umno. pelbagai tektik hatta talak tiga hanya mengabihkan beras. hatta talak tiga goyang kaki dalam pejabat. kawasan krai sudah lama tak dijenguk walaupun setiap bulan claim wang elaun perjalanan.
Foto PASMA Malaysia.
mana suara pan senyap je bila dap nak ug dengan umno
mad sabu akhirnya tampil membuat pengakuan yang menghina agong solat adalah ahli pan. dari atas sampai ke peringkat lubang kubor pan lah party yang mengekalkan status quo sebagai penghina islam tegar. bagaimana pemimpin pan yang terang terang menghina baiah diawal penubuhan pan dulu. mad sabu dengan bangga akan mengarahkan pencuri perompak dan lanun dari kerusi mp pas agar mengundi tidak bersetuju dengan ruu355.  jika sudah begitu permulaannya bermakna seluruh perjalanan pan akan berlaku dalam keadaan menghina islam seluruh. walaupun memakai slogan rahmat seluruh alam ianya dari kitab gereja kitab syiah mad sabu yang dipetik bukan rahmatan seluruh alam dalam agama islam. itulah beza pan dan pas. pan tetap akan berjuang menagungkan kafir dan menjadi penyembah dewa sebagai matlamat utama walaupun mad awang selaku pembaca doa yang sudah tidak laku sekarang. saari ungkiit sudah hilang dan masih menuntut jawatan exco semasa perjanjian menyokong pkr menjadi mb dulu.

pan akan terus mewarnai politik malaysia sebagai party yang menyusahkan rakyat malaysia. adanya pan bermakna menyenangkan umno terus bermaharajalela dan membalun wang rakyat. setiap ceramah kononnya nak jatuhkan najid namun perbuatan pan jelas menggambarkan mereka penyambung riwayat umno yang sudah sampai ajal, bantuan talian hayat pan amat disukai oleh umno. pan akan masuk muzium politik malaysia selepas pru ke 14 dan diingati sebagai pengkhianat islam dan juga alat kepada umno untuk terus zalim kepada rakyat malaysia.

Ulasan