planning mat jenin sham agaz

sham agaz yang menjadi talibarut dap kafir dikelantan sudah mencanangkan 3 penjuru di kelantan dan disertai oleh pkr dan bersatu mengalahkan pas dan umno. begitulah pakar strategi yang menjadi orang kanan husam musa. sham agaz yang cuba menjadi juara orang asli akhirnya hilang dan muncul kembali. selepas ngo r menolak kebodohan sham agaz yang tidak kemana hanya tahu bergebang dikedai kopi dengan ketua pemuda pan kelantan. ketua pemuda pan kelantan bersama sham agaz melakar politik kelantan diatas meja kedai kopi belakang bas. dengan tanpa melihat kekuatan pan yang hanya mempunyai ahli tak sampai 100 orang walaupun sudah dikali berkali kali 100 kuasa kuda yang husam miliki hasil anugerah one rahim.  che berahim yang menjadi peramal keputusan pru ke 14 yang akan diadakan tahun hadapan atau habisnya penggal. sham agaz tanpa melihat kiri kanan dan sokongan strategi nyanyuk one rahim yang masih bermimpi nak menjadi tmb jika husam menjadi mb kelantan dalam mimpi. one rahim dikatakan pakar politik pan namun akhirnya tidak dipilih lagi dalam pru kerana one rahim tiada sumbangan selain bercakap tanpa henti dikedai kopi.
Image result for rafizi fitnah
bergurau cara rafizi 
kebodohan sham agaz dapat dilihat bila meneliti lakaran bangang yang dibuatnya. 3 penjuru diseluruh kelantan bukan hanya di 31 dun. pkr tak akan selamat jika pan bertanding di kelantan. bersatu pun akan berhadapan 3 penjuru dimana mana mereka bertanding, bersatu dan pkr hanya boleh bertembung dengan barisan nasional satu sama satu jika ANJING MEREKA pan tidak bertanding. diseluruh negara akan bertembung 3 penjuru termasuk kerusi pandan yang mana mpnya kan menjadi banduan bersama big boss mereka nuar braham. rafizi pun akan berhadapan 3 penjuru termasuk one rahim yang akan bertanding di dun chempaka seperti mana dia war warkan, sham agas akan bertanding jika cukup duit kutu atau duit derma syria yang husam anjurkan untuk menyelamatkan pan bukannya dihantar ke syria. husam menggunakan kesempatan yang ada dengan sebaiknya. pan tak ada sumber yang jelas selain menipu rakyat. pkr yang sudah mengesahkan mereka memberikan dana dan juga sokongan dengan penubuhan pan. sham agas hanya menulis demi mendapatkan sokongan husam mendapatkan habuan jika senyap tiada bantuan hayat. semua dun dikelantan akan berpihak pada pan jika kajian sham agas.

Ulasan

  1. PKR, PPBM dan PAN Imayam adalah barua UMNgOk dan DAPig! Eloklah kalau PAN Imayam & PPBM & PKR bersama UMNgOk tanding semua kerusi yang PAS bertanding!
    ...Lagi senang PAS menang jika ada pertandingan 5 penjur! sebab undi puak2 sekular akan terbahagi antara 4 parti sekular melayu, sedangkan undi penyokong Islam akan pergi kepada PAS! AMIN!!

    BalasPadam
  2. SAIFUL SAIFUL

    KAU MAKI GILA2 KT DAP...DULU JILAT GILA2...POLITIK2.....PATUTLA PAS TAK MENANG2, LAST2 UMNO JUGA YG MEMERINTAH HAHAHAHA

    BalasPadam

Catat Ulasan