pan mesti DIBUBARKAN UNTUK pastikan pembangkang menang


pan hanya party barua dan balaci dap kafir. party penyembah kafir tak perlu lama hidup. pan tak ada nilai sesen pun dalam politik malaysia, pemimpin yang ada dalam pan adalah manusia yang hipokrit, yang gila pangkat dan harta. mad sabu contoh terbaik. dimana dia bertanding pasti akan kalah walaupun dikawasan orang asli yang tak kenal huruf sekalipun. mad sabu tiada nilai kepimpinan selain sujud kepada kafir. dalam pas mad sabu menunjukkan bahawa dia pemimpin paling teruk, apa yang diputuskan oleh syura mad sabu ubah apabila dap kafir minta ubah. mad sabu hanya menjadi pak turut dan balaci yang setia kepada kafir dap. anugerah dap kafir kepada mad sabu menyebabkan mad sabu yang sudah lemah semakin lemah dan tak bermaya. ucapan mad sabu mengatakan bahawa dia nak melakukan perubahan dalam pas namun sentiasa tersekat kerana majlis syura dan presiden pan, sekarang menjawat jawatan secara lantikan bukannya pemilihan mad sabu sebagai presiden pan gagal membawa apa apa perubahan selain ucapan merapu dan bermimpi di magrib. party pan sendiri hanya party cilok bukan ditubuhkan secara betul oleh perwakilan pan, pan tak mampu tubuhkan party hanya mampu beli party bagaimana nak mengorganisasikan party jika organisasi sendiri pun tak mampu berfungsi.
Image result for part amanah negara
2 ekor mamat confius
pan hanya ramai pemimpin yang hanya tahu berceramah dan merapu sepanjang malam. dalam konvensyen hanya tahu membela dap kafir dan mengutuk memaki hamun pas, mengutuk mencaci sesama sendiri, lihat ucapan bongok kolid semak, kenyataan jamzuri yang laparkan jawatan. kenyatan sany hamzan yang gila nak bertanding walaupun sudah tahu party cacat pan akan kalah teruk. ugutan demi ugutan pan adalah untuk memastikan pas takut dan bersetuju menyerahkan satu atau dua kerusi kepada mereka untuk mereka terus kekal dalam arus politik dan membuat tuntutan kepada dap kafir dan pkr jika masih lagi menang diselangor dan penang. tanpa pas penang akan jatuh kembali ke tangan umno. guend end pasti masuk penjara kerana membaham RASUAH. perwakilan pemuda pan yang sibuk sangat nak bertanding akhirnya dijerkah oleh kolid semak, ucapan husam musa yang tiada pedoman menambahkan kebodohan pemimpin pan, pan tiada rangka kerja selain hanya mahu berbincang pasal kerusi bukannya pasal rakyat. bagi mereka mempertahankan dap kafir lagi hebat dari bercakap pasal rakyat. bercakap pasal 1mdb tapi tak tahu apa itu 1mdb. faiz fadhil bercakap tanpa hala tujuan selain bergaduh dengan speaker party pan yang bangang.

pan perlu dibubarkan segera, pemimpin pan yang ada sudah patut masuk lubang kubur atau muzium untuk dikenang sebagai pengkhianat kepada rakyat malaysia. dalam keadaan pembangkang boleh mengambil alih putrajaya timbul pulak pan yang menyusahkan rakyat malaysia. umno bergembira dengan penubuhan pan sebagai party penyembah kafir. umno ketawa dikala umur mereka sudah nazak. pan memberikan sokongan dan bantuan hayat. pan menjadi tongkat untuk umno terus berkuasa, pan akan terus dikenang sebagai party penipu perasuah pengkhianat perompak dan paling hina menjadi penyembah kafir. apa saja kafir buat akan dibela oleh pemimpin penyokong dan ahli pan seluruh malaysia. bubarkan pan bermakna malaysia tak akan diperintah lagi oleh umno. pan penyelamat umno. itulah hebatnya pemimpin pan.

Ulasan