pan mengesahkan mereka hanya anjing dap kafir

sepanjang konvensyen pan, party anjing negara = pan. selain caci maki kepada pas, tak ada pemimpin pan yang tak mengutuk memaki hamun pas, jamzuri wakil anjing pan selangor akan menjadi benteng dap kafir walaupun mati. dengan bangga anjing dap ini akan membela dap kafir hatta dap kafir mengencam atau menentang hukum islam dimalaysia. pan sibuk sangat nak bertanding di dun dan parlimen, bukannya pan nak membentang isu mempertahankan rakyat tapi sangat sibuk mencari keuntungan bila menjadi adun dan mp. sampai sanggup mati mungkin mujahil akan istiharkan halal membunuh diri dalam mempertahankan
pan
semuanya gila nak bertanding
nilah ajaran kafir kepada pan dan pan sangat bersetuju
nuar tahir nak bertanding salahudin nak bertanding gila ke pangkat dan jawatan
betapa bahalol nya pemuda pan, 1mdb sendiri tak tahu makna apa 1mdb, kasihan pemuda pan yang tak pandai berbahas, sama bodoh dan bangang antara speaker pan dan faiz fadhil. patutlah masuk pan kerana sangat lembu berbahas. speaker dengan pembahas pemuda sama tolol. tak tahu berbahas ke apa. dap kafir tahu pemimpin pan pemuda ke pemudi atau presiden dari atas sampai ke bawah, pan adalah lembu yang mudah di tarik hidung,  mad sabu dah boleh dinyahkan dari pan kerana gagal membawa pan menjadi anjing yang baik. nampaknya pemimpin pan hanyalah sibuk berbahas tentang kerusi dan mempertahankan tuan mereka . dap kafir. pemimpin pan sendiri tak tahu apa makna 1mdb kerana mereka sendiri tak tahu apa makna 1mdb. kalau tanya faiz fadhil ia akan jawab ia dibawa oleh pembangkang. kasihan pemimpin pan yang tahu menyalak dan memainkan isu yang mana mereka sendiri tak faham. pan hanya tahu merompak kerusi pas dun dan mp.

anjing dap kafir pan sudah bertanya kepada bersatu, dimana mereka nak bertanding, pan akan bertanding diseluruh tempat pas bertanding. husam akan mencabar mb kelantan, ketua pemuda pan akan mencabar nik amar, one rahim akan mencabar ust nasarudin, dimana che berahim nak bertanding kerana che berahim sedang menghadapi masalah bangkrap kerana hutang terlalu banyak. dap kafir sendiri tak sanggup nak membayarnya. hatta akan bertanding dikrai lagi kerana dia dikatakan calon menteri. mad sabu juga akan bertanding di penang, dipematang pasir kerana mahu menjadi timbalan km yang dijanjikan oleh guend end.

Ulasan